TEST GPS - nawigacja NavRoad NR360 map7
ARTURRO - Pon Mar 09, 2009 12:46 pm
" />Witam serdecznie wszystkich forumowiczów
dzisiaj kolejny test nawigacji gps.
Na początek przeprosiny, że dopiero teraz publikujemy test NavRoad NR360 i to dzięki *MW*, który upomniał się o niego upomniał.
A oto bohater naszej opowieści:
Nawigacja gps NavRoad NR360
Na początek jak zwykle oficjalne zdjęcie nawigacji.
I możemy przejść do tzw. sedna.
Jeżeli chodzi o sprzęt â czyli markę gps NavRoad â powtórzymy się za poprzednimi testami:
bardzo dobra jakość materiałów,
solidne wykonanie,
ciekawy design.
Jeżeli chodzi o model NR360 â jednym zdaniem:
Małe jest piękne.
A oto kilka fotek NavRoad NR360:
Oraz w celach porównawczych w zestawieniu z telefonem SonyEricson
Tak prezentuje się nasz NavRoad trzystasześćdziesiąt na kokpicie samochodu:
Na chwilę zatrzymamy się nad uchwytem, ponieważ jest to dla użytkowania nawigacji rzecz dosyć ważna zainteresowani sprzętem gps bardzo często pytają właśnie o uchwyt.
Tak więc, najpierw kilka fotek â a później krótki komentarz:
Jak widać na ostatnim zdjęciu uchwyt można swobodnie obracać wokół osi, dzięki zastosowaniu kulkowego przegubu.
Z âźobracaniemâ tym wiąże się jeszcze jedna fajna funkcja â możliwość obracania ekranu NR360 â przy pomocy funkcji âźobrót ekranuâ
Co w efekcie daje możliwość uzyskania widoku na pionowo ustawionym urządzeniu â podobnie jak w palmtopie (jak ktoś lubi).
A wygląda to następująco
Widok normalny
Obrót uchwytu
Obrót ekranu
I mamy widok jak w palmtopie
Uchwyt NavRoad NR360 ma jeszcze jedną zaletę można do niego podpiąć kabelek zasilający USB, a nawigację zdejmować w prosty sposób bez konieczność zajmowania drugiej ręki do odpinania kabli.
Sam zaś NR360 jest tak zgrabny, że wysiadając z samochodu swobodnie można go zabrać ze sobą wkładając do kieszonki w koszuli.
Zanim wyruszymy w drogę zatrzymamy się również nad możliwościami ustawień mapy i urządzenia â zamiast jednak opisywać wszystkie funkcje proponujemy pooglądać poniższe zdjęcia z widokiem na menu i ustawienia mapy:
Jeżeli chodzi o jazdę z nawigacją â oczywiście wyruszyliśmy w naszą stała trasę, czyli Turowska â Wieniawskiego and return to Turowska Street
Na początek ważna informacja dla każdego kierowcy
Naturalnie do przepisów ruchu drogowego dodałbym jeszcze âźzdrowy rozsądekâ â to dla tych użytkowników, którzy opisują na forach jak to bezkrytycznie słuchali wskazań nawigacji i zostali wyprowadzeni w dzikie ostępy i błotniste pola (ale â jak ktoś lubi zjeżdżać z asfaltowej drogi na polną drogę tylko dlatego, że tak mu âźpowiedziałaâ nawigacja â ???????)
Widok całej trasy
oraz kilka fotek z trasy
Oraz zdjęcie w trakcie jazdy
To oczywiście nie było zgodne z przepisami ruchu drogowego (zdjęcie w trakcie jazdy), ale czego się nie robi dla idei.
Jazda z NavRoad NR360 naturalnie przebiegła bez problemów i bez pomyłek nawigacji.
Nawigacja prowadziła nas pod wybrane dokładne punkty adresowe.
Na zakończenie przedstawimy jeszcze jedną funkcję map.
Mianowicie, wyznaczanie punktów przelotowych w drodze do celu, czyli tzw. âźjedź przezâ.
Ponieważ wielu użytkowników ma problem z obsługą tej funkcji, a działa ona podobnie na wszystkich nawigacjach â sądzimy, że opis ten pomoże użytkownikom również innych map i urządzeń.
Generalnie należy pamiętać o jednej, podstawowej rzeczy:
ABY DODAWAĆ PUNKTY PRZELOTOWE NALEŻY NAJPIERW WYZANCZYĆ TRASĘ OD â DO.
Zaczynajmy więc:
Wyznaczamy trasę
Otwieramy trasę w menu
Klikamy na âźjedź przezâ (lub w innych nawigacjach i mapach âźcoś w tym stylu â np. âźnawiguj przezâ)
Otwiera się (w NavRoad map) podmenu z wyborem
My wybraliśmy akurat âźpunkt na mapieâ
I po przeliczeniu trasy będziemy jechać przez dodany punkt prezentowany na mapie jako niebieskie kółko z cyfrą âź1â.
Oczywiście w ten sposób można dodawać większą ilość punktów przelotowych.
Na testowanym NavRoad NR360 zainstalowano dedykowane dla tego gps mapy NavRoad map firmy TeleAtlas â z trzyletnią darmową aktualizacją.
Czas na podsumowanie i naszą subiektywną ocenę:
Urządzenie: 5
Mapy: 5
OCENA OGÓLNA: 5
Aktualna cena i szczegóły techniczne znajdują się tutaj: Nawigacja gps NavRoad NR360 z NavRoad map 7.62
georg - Sob Mar 21, 2009 6:09 pm
" />witam,mam ten model wszystko jest oki ale nie wiem dlaczego nie informuje o przejazdach kolejowych i niema na razie budynków 3d ,próby robiłem w małych miasteczkach ,może to jest winne .czy ktoś coś wie na ten temat,proszę o odpowiedź.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl romanbijak.xlx.pl
ARTURRO - Pon Mar 09, 2009 12:46 pm
" />Witam serdecznie wszystkich forumowiczów
dzisiaj kolejny test nawigacji gps.
Na początek przeprosiny, że dopiero teraz publikujemy test NavRoad NR360 i to dzięki *MW*, który upomniał się o niego upomniał.
A oto bohater naszej opowieści:
Nawigacja gps NavRoad NR360
Na początek jak zwykle oficjalne zdjęcie nawigacji.
I możemy przejść do tzw. sedna.
Jeżeli chodzi o sprzęt â czyli markę gps NavRoad â powtórzymy się za poprzednimi testami:
bardzo dobra jakość materiałów,
solidne wykonanie,
ciekawy design.
Jeżeli chodzi o model NR360 â jednym zdaniem:
Małe jest piękne.
A oto kilka fotek NavRoad NR360:
Oraz w celach porównawczych w zestawieniu z telefonem SonyEricson
Tak prezentuje się nasz NavRoad trzystasześćdziesiąt na kokpicie samochodu:
Na chwilę zatrzymamy się nad uchwytem, ponieważ jest to dla użytkowania nawigacji rzecz dosyć ważna zainteresowani sprzętem gps bardzo często pytają właśnie o uchwyt.
Tak więc, najpierw kilka fotek â a później krótki komentarz:
Jak widać na ostatnim zdjęciu uchwyt można swobodnie obracać wokół osi, dzięki zastosowaniu kulkowego przegubu.
Z âźobracaniemâ tym wiąże się jeszcze jedna fajna funkcja â możliwość obracania ekranu NR360 â przy pomocy funkcji âźobrót ekranuâ
Co w efekcie daje możliwość uzyskania widoku na pionowo ustawionym urządzeniu â podobnie jak w palmtopie (jak ktoś lubi).
A wygląda to następująco
Widok normalny
Obrót uchwytu
Obrót ekranu
I mamy widok jak w palmtopie
Uchwyt NavRoad NR360 ma jeszcze jedną zaletę można do niego podpiąć kabelek zasilający USB, a nawigację zdejmować w prosty sposób bez konieczność zajmowania drugiej ręki do odpinania kabli.
Sam zaś NR360 jest tak zgrabny, że wysiadając z samochodu swobodnie można go zabrać ze sobą wkładając do kieszonki w koszuli.
Zanim wyruszymy w drogę zatrzymamy się również nad możliwościami ustawień mapy i urządzenia â zamiast jednak opisywać wszystkie funkcje proponujemy pooglądać poniższe zdjęcia z widokiem na menu i ustawienia mapy:
Jeżeli chodzi o jazdę z nawigacją â oczywiście wyruszyliśmy w naszą stała trasę, czyli Turowska â Wieniawskiego and return to Turowska Street
Na początek ważna informacja dla każdego kierowcy
Naturalnie do przepisów ruchu drogowego dodałbym jeszcze âźzdrowy rozsądekâ â to dla tych użytkowników, którzy opisują na forach jak to bezkrytycznie słuchali wskazań nawigacji i zostali wyprowadzeni w dzikie ostępy i błotniste pola (ale â jak ktoś lubi zjeżdżać z asfaltowej drogi na polną drogę tylko dlatego, że tak mu âźpowiedziałaâ nawigacja â ???????)
Widok całej trasy
oraz kilka fotek z trasy
Oraz zdjęcie w trakcie jazdy
To oczywiście nie było zgodne z przepisami ruchu drogowego (zdjęcie w trakcie jazdy), ale czego się nie robi dla idei.
Jazda z NavRoad NR360 naturalnie przebiegła bez problemów i bez pomyłek nawigacji.
Nawigacja prowadziła nas pod wybrane dokładne punkty adresowe.
Na zakończenie przedstawimy jeszcze jedną funkcję map.
Mianowicie, wyznaczanie punktów przelotowych w drodze do celu, czyli tzw. âźjedź przezâ.
Ponieważ wielu użytkowników ma problem z obsługą tej funkcji, a działa ona podobnie na wszystkich nawigacjach â sądzimy, że opis ten pomoże użytkownikom również innych map i urządzeń.
Generalnie należy pamiętać o jednej, podstawowej rzeczy:
ABY DODAWAĆ PUNKTY PRZELOTOWE NALEŻY NAJPIERW WYZANCZYĆ TRASĘ OD â DO.
Zaczynajmy więc:
Wyznaczamy trasę
Otwieramy trasę w menu
Klikamy na âźjedź przezâ (lub w innych nawigacjach i mapach âźcoś w tym stylu â np. âźnawiguj przezâ)
Otwiera się (w NavRoad map) podmenu z wyborem
My wybraliśmy akurat âźpunkt na mapieâ
I po przeliczeniu trasy będziemy jechać przez dodany punkt prezentowany na mapie jako niebieskie kółko z cyfrą âź1â.
Oczywiście w ten sposób można dodawać większą ilość punktów przelotowych.
Na testowanym NavRoad NR360 zainstalowano dedykowane dla tego gps mapy NavRoad map firmy TeleAtlas â z trzyletnią darmową aktualizacją.
Czas na podsumowanie i naszą subiektywną ocenę:
Urządzenie: 5
Mapy: 5
OCENA OGÓLNA: 5
Aktualna cena i szczegóły techniczne znajdują się tutaj: Nawigacja gps NavRoad NR360 z NavRoad map 7.62
georg - Sob Mar 21, 2009 6:09 pm
" />witam,mam ten model wszystko jest oki ale nie wiem dlaczego nie informuje o przejazdach kolejowych i niema na razie budynków 3d ,próby robiłem w małych miasteczkach ,może to jest winne .czy ktoś coś wie na ten temat,proszę o odpowiedź.