(Technologia kolonizacyjna)
ALIEN89 - 09-21-2009
[size=large]Proponuję dodać nowe badanie - (Technologia kolonizacyjna)
Mianowicie Jak wiecie mamy jeszcze sporo miejsca w galaktykach - a wiec proponował bym stworzyć Nową technologię Której kazdy kolejny poziom pozwalał by na zarządzaniem o 1 planete wiecej ( Mianowicie mamy 9 planet badanie na (poziom 1 )+ 1 planeta wiecej) Jako ,że badanie to wymaga sporych środków finansowych nie spowoduje tego iż kazdy nagle bedzie miał po 20 planet.
(Technologia kolonizacyjna)[/size]
Technologia Ta może pozerać energię tak jak robi to tech. Grawitonów choć nie musi - ( To już w kwestji mateusza)
Wymagania: ( proponowane )
L.Badawcze - 15
T.komputerowa - 15
T.Ekspedycji - 8
Pomysł Jorg-a
A alternatywą do tego można by stworzyć Handlarza planet.
Aby skorzystać z handlarza planet wchodzimy w zakładkę Handlarz wpisujemy kordy planety na której chcemy zakupić planetę (muszą to być kordy na których jest miejsce!!!) i klikamy âśKup planetę!â. Handlarz za nas skolonizuje planetę i nam ją odstąpi.
- warty uwagi choć najważniejszym punktem wydaje się samo badanie
Bezimienny - 09-21-2009
Ci powiem że nie jest to głupi pomysł;) może to skłonić graczy do rozbudowywania się ;D Moim zdaniem przydało by sie takie coś
ALIEN89 - 09-21-2009
Badania większość nawet słabszych graczy jest w stanie zrobić Budynek dostępny wyłacznie na planecie głównej nie ma sensu na koloniach go stawiac- pomysł moze nieco niedopracowany ale to tylko pomysł i przyjmę kazdą krytyke Wymagania też mozna pozmieniać jak narazie jest to tylko projekt Ale moim zdaniem jest dobrym pomysłem wprowadzenia go przy odrobinie czasu i chęci mateusza damy rade
damiand0109 - 09-21-2009
no fajna rzecz by była z tymi dodatkowymi planetami
waszka - 09-21-2009
Pomysł dobry, będzie więcej farm. Ale ceny kosmiczne . Będzie więcej zabawy.
ALIEN89 - 09-21-2009
Heh ceny sie zmieni to projekt :p ale nie mogą być za niskie żeby sie za tłoczno nie zrobiło tym sie zajmnie juz admin w jego mocy co ile bedzie kosztowało
mateusz93k - 09-21-2009
po 1 ceny każdego surowca muszą być tyle samo x(razy) większe, bo nie można zrobić, e surki 10x a gorwenów 2x
po 2 czas budowy zarówno badań jak i budynków zależy tylko i wyłącznie od surowców wymaganych, czasu nie można ustalać oddzielnie
po 3 pomysł nie jest głupi, proszę o dalsze komentarze graczy
ALIEN89 - 09-21-2009
no przecież napisałem :p ceny sam ustalisz ja dałem tylko przykład zeby nie było że nie podałem żadnych szczegółów wiec zrobisz x2 np a zwiekszysz lub zmniejszysz cene na 1 poziom i już :p hmm czas budowy tego nie wiedziałem wiec dzieki za poprawienie
Smutasek - 09-21-2009
no mnie również pomysł się nawet podoba... ale ceny dla mnie wogóle nie sa kosmiczne takie powinny być... planeta więcej daje możliwość posiadania tzw. planety lotnej lub poprostu nowej kolonii która będzie dostarczać surowce
moja uwaga to taka że żeby ten budynek dało się budować tylko na matce bo jak każdy ma matka + kolonie i na każdej z nich zrobi budynek na 1 poziom to mija się z celem
Porasha - 09-21-2009
Pomysł Spoko tylko czy Admini umieją coś takiego napisać?
jamal - 09-21-2009
Ja bym dodał jeszcze kilka rzeczy:
a) Stworzenie nowej planety pożerało energie
b) By pola planet różniły się od innych
BoginiSexu - 09-21-2009
Pomysł bomba dopracować i może coś wyjdzie
Dinho - 09-22-2009
pomysl dobry jak widze to kazdemu sie podoba wiec moze cos z tego bedzie
ALIEN89 - 09-23-2009
napewno są w stanie to zrobić bo chyba nie ma wiekszych problemów z tym :p Nadal przypominam o propozycji konkursu na nazwe budynku
saiyan - 09-23-2009
Pomysł fajny...xd...
mateusz93k - 09-23-2009
Jeśli takie coś będzie istniało, to tylko w formie badania, czyli zamiast budynku, byłoby samo badanie np(Technologia kolonizacyjna) i kolejny poziom = kolejna planeta bo w formie budynku jest to bardzo trudne do wykonania, budynek można zburzyć i co wtedy, planeta by sie rozsypywała??
ALIEN89 - 09-24-2009
hmm może być i tak
miloszgt - 09-27-2009
fajny pomysł mi sie podoba
Mateusz?? był byś w stanie zrobić tak aby np. dla gracza do 100k była jakaś cena a dla gacza z 1kk była inna (chodzi o punkty)
no bo dla gracza ze 500k punktów 100kk surki to prawie niewyobrażalna liczba a znowu dla gracza który ma 20kk punktów to śmieszna liczba[hr]
:-/:sleepy::s;):P:)
mateusz93k - 09-27-2009
Tu chyba nie o to chodzi, przecież to w ogóle nie byłoby sprawiedliwe. To tak jakby cena technologii/budynków/floty/obrony zależała od ilości punktów. Zasada prosta:
masz 10k pkt - możesz mieć +1 planetę
masz 100k pkt - możesz mieć +2 planety
itd
Oczywiście nie chodzi mi o to że po osiągnięciu tylu pkt by było można, ale np przy ilu punktach można by uzbierać surowce. Nie można jednym dawać drożej a innym taniej.
Jorg - 10-02-2009
Hmm Mateusz93k ma rację z tym, że można to zrobić tylko w formie badań technologii. Pomysł ogólnie dobry, z tym że zrezygnowałbym z technologii
szpiegowskiej i MSBN a podwyższył pozostałe:
L.Badawcze - 22
T.komputerowa - 20
T.Ekspedycji - 8
A alternatywą do tego można by stworzyć Handlarza planet.
Aby skorzystać z handlarza planet wchodzimy w zakładkę Handlarz wpisujemy kordy planety na której chcemy zakupić planetę (muszą to być kordy na których jest miejsce!!!) i klikamy âśKup planetę!â. Handlarz za nas skolonizuje planetę i nam ją odstąpi.
- Żeby kupić planetę potrzeba 1.000.000 Gorwenów
- Planetę można kupić raz na 60 dni
- Planety zakupione nie wliczają się w planety skolonizowane. Co oznacza, że jeżeli skolonizowaliśmy 1 planetę i kupiliśmy 9 nadal możemy kolonizować 9 + technologia kolonizacyjna.
saiyan3 - 10-09-2009
Mateusz93k i Tomie posłuchajcie, zrubcie tak żeby jakiś post wrzeście wszedł w gre a nie...
ALIEN89 - 10-10-2009
co do badań kwestja sporna Co do gorwenów moim zdaniem znowu zrobi sie burdel rozumiem ze mozna je zdobyć ale słaby gracz chcac iść w eko nie majacy kasy na zakup gorwów jest poszkodowany w ttym wypadku - ostatnio wszystko robicie na gorweny rozumiem badania lub mała ich ilosć za kupno,, planety,, ale milion? zeby zdobyć szybko gorweny trzeba farmić i latać w ekspedycjach gracz poczatkujący lub słabszy nie majacy floty bedzie zbierał na 10 planete dosć długo a gracz który ma kase bez problemu kupi sobie 10 i zwiekszymy prezpaść miedzy top a słabszymi lub ,,Kasiastymi,, a top czy resztą .. Mówisz 60 dni po co to nie wiem i tak kazda następna planeta kosztuje np 2x wiecej wiec i tak 2x dłuzej będziesz zbiarał na kolejną i następną. Co do wdrozania sayan - to nie trwa 5 min jezyki programowania to cięzki chleb + błędy które występuja całosć trzeba przemyśleć kilka razy sprawdzić przetestować zastanowić sie nad błędami spr czy nie ma bugów a to trwa [pracujac po kilka godzin dziennie moze potrwac to z 7,14 a nawet miesiac - WIĘC TROCHE CIERPLIWOŚCI. Mateusz pracuje ciagle nad kazdym pomysłem jezeli jest wart wdrozenia.
mateusz93k - 10-10-2009
Proszę autora o wprowadzenie zmian w 1 poście, które do tej pory ustaliliśmy.
Wprowadziłem ankietę, kiedy zobaczę, że autor zmodyfikował odpowiednio pierwszy post wyślę wiadomość w grze informującą o tej ankiecie.
Planet za same gorweny nie będzie. Byłoby to trochę nie fair, bo ktoś z $$ mógłby mieć dużo więcej planet.
Budynku nie będzie - możliwa do zrobienia(dla mnie na chwilę obecną) jest tylko technologia.
W razie jakichś niejasności lub pytań zapraszam autora na gg: 1970472 ;]
ALIEN89 - 10-10-2009
post edytowany mam nadzieję ,że nic nie pominąłem
miloszgt - 10-13-2009
wszystko OK tylko te gorweny
gorweny bardzo mało
reszta jeszcze raz OK
cybawielki - 10-17-2009
Osobiście bym proponował docucić rozwój grawitonów +1 do każdego poziomu Dałem tą propozycje ponieważ grawitony są drogie i nie będzie łatwo je rozbudować a jak wiemy z nowej planety czerpiemy po pewnym czasie spore korzyści więc się surowce zwrócą. Co o tym myślicie?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl romanbijak.xlx.pl
ALIEN89 - 09-21-2009
[size=large]Proponuję dodać nowe badanie - (Technologia kolonizacyjna)
Mianowicie Jak wiecie mamy jeszcze sporo miejsca w galaktykach - a wiec proponował bym stworzyć Nową technologię Której kazdy kolejny poziom pozwalał by na zarządzaniem o 1 planete wiecej ( Mianowicie mamy 9 planet badanie na (poziom 1 )+ 1 planeta wiecej) Jako ,że badanie to wymaga sporych środków finansowych nie spowoduje tego iż kazdy nagle bedzie miał po 20 planet.
(Technologia kolonizacyjna)[/size]
Technologia Ta może pozerać energię tak jak robi to tech. Grawitonów choć nie musi - ( To już w kwestji mateusza)
Wymagania: ( proponowane )
L.Badawcze - 15
T.komputerowa - 15
T.Ekspedycji - 8
Pomysł Jorg-a
A alternatywą do tego można by stworzyć Handlarza planet.
Aby skorzystać z handlarza planet wchodzimy w zakładkę Handlarz wpisujemy kordy planety na której chcemy zakupić planetę (muszą to być kordy na których jest miejsce!!!) i klikamy âśKup planetę!â. Handlarz za nas skolonizuje planetę i nam ją odstąpi.
- warty uwagi choć najważniejszym punktem wydaje się samo badanie
Bezimienny - 09-21-2009
Ci powiem że nie jest to głupi pomysł;) może to skłonić graczy do rozbudowywania się ;D Moim zdaniem przydało by sie takie coś
ALIEN89 - 09-21-2009
Badania większość nawet słabszych graczy jest w stanie zrobić Budynek dostępny wyłacznie na planecie głównej nie ma sensu na koloniach go stawiac- pomysł moze nieco niedopracowany ale to tylko pomysł i przyjmę kazdą krytyke Wymagania też mozna pozmieniać jak narazie jest to tylko projekt Ale moim zdaniem jest dobrym pomysłem wprowadzenia go przy odrobinie czasu i chęci mateusza damy rade
damiand0109 - 09-21-2009
no fajna rzecz by była z tymi dodatkowymi planetami
waszka - 09-21-2009
Pomysł dobry, będzie więcej farm. Ale ceny kosmiczne . Będzie więcej zabawy.
ALIEN89 - 09-21-2009
Heh ceny sie zmieni to projekt :p ale nie mogą być za niskie żeby sie za tłoczno nie zrobiło tym sie zajmnie juz admin w jego mocy co ile bedzie kosztowało
mateusz93k - 09-21-2009
po 1 ceny każdego surowca muszą być tyle samo x(razy) większe, bo nie można zrobić, e surki 10x a gorwenów 2x
po 2 czas budowy zarówno badań jak i budynków zależy tylko i wyłącznie od surowców wymaganych, czasu nie można ustalać oddzielnie
po 3 pomysł nie jest głupi, proszę o dalsze komentarze graczy
ALIEN89 - 09-21-2009
no przecież napisałem :p ceny sam ustalisz ja dałem tylko przykład zeby nie było że nie podałem żadnych szczegółów wiec zrobisz x2 np a zwiekszysz lub zmniejszysz cene na 1 poziom i już :p hmm czas budowy tego nie wiedziałem wiec dzieki za poprawienie
Smutasek - 09-21-2009
no mnie również pomysł się nawet podoba... ale ceny dla mnie wogóle nie sa kosmiczne takie powinny być... planeta więcej daje możliwość posiadania tzw. planety lotnej lub poprostu nowej kolonii która będzie dostarczać surowce
moja uwaga to taka że żeby ten budynek dało się budować tylko na matce bo jak każdy ma matka + kolonie i na każdej z nich zrobi budynek na 1 poziom to mija się z celem
Porasha - 09-21-2009
Pomysł Spoko tylko czy Admini umieją coś takiego napisać?
jamal - 09-21-2009
Ja bym dodał jeszcze kilka rzeczy:
a) Stworzenie nowej planety pożerało energie
b) By pola planet różniły się od innych
BoginiSexu - 09-21-2009
Pomysł bomba dopracować i może coś wyjdzie
Dinho - 09-22-2009
pomysl dobry jak widze to kazdemu sie podoba wiec moze cos z tego bedzie
ALIEN89 - 09-23-2009
napewno są w stanie to zrobić bo chyba nie ma wiekszych problemów z tym :p Nadal przypominam o propozycji konkursu na nazwe budynku
saiyan - 09-23-2009
Pomysł fajny...xd...
mateusz93k - 09-23-2009
Jeśli takie coś będzie istniało, to tylko w formie badania, czyli zamiast budynku, byłoby samo badanie np(Technologia kolonizacyjna) i kolejny poziom = kolejna planeta bo w formie budynku jest to bardzo trudne do wykonania, budynek można zburzyć i co wtedy, planeta by sie rozsypywała??
ALIEN89 - 09-24-2009
hmm może być i tak
miloszgt - 09-27-2009
fajny pomysł mi sie podoba
Mateusz?? był byś w stanie zrobić tak aby np. dla gracza do 100k była jakaś cena a dla gacza z 1kk była inna (chodzi o punkty)
no bo dla gracza ze 500k punktów 100kk surki to prawie niewyobrażalna liczba a znowu dla gracza który ma 20kk punktów to śmieszna liczba[hr]
:-/:sleepy::s;):P:)
mateusz93k - 09-27-2009
Tu chyba nie o to chodzi, przecież to w ogóle nie byłoby sprawiedliwe. To tak jakby cena technologii/budynków/floty/obrony zależała od ilości punktów. Zasada prosta:
masz 10k pkt - możesz mieć +1 planetę
masz 100k pkt - możesz mieć +2 planety
itd
Oczywiście nie chodzi mi o to że po osiągnięciu tylu pkt by było można, ale np przy ilu punktach można by uzbierać surowce. Nie można jednym dawać drożej a innym taniej.
Jorg - 10-02-2009
Hmm Mateusz93k ma rację z tym, że można to zrobić tylko w formie badań technologii. Pomysł ogólnie dobry, z tym że zrezygnowałbym z technologii
szpiegowskiej i MSBN a podwyższył pozostałe:
L.Badawcze - 22
T.komputerowa - 20
T.Ekspedycji - 8
A alternatywą do tego można by stworzyć Handlarza planet.
Aby skorzystać z handlarza planet wchodzimy w zakładkę Handlarz wpisujemy kordy planety na której chcemy zakupić planetę (muszą to być kordy na których jest miejsce!!!) i klikamy âśKup planetę!â. Handlarz za nas skolonizuje planetę i nam ją odstąpi.
- Żeby kupić planetę potrzeba 1.000.000 Gorwenów
- Planetę można kupić raz na 60 dni
- Planety zakupione nie wliczają się w planety skolonizowane. Co oznacza, że jeżeli skolonizowaliśmy 1 planetę i kupiliśmy 9 nadal możemy kolonizować 9 + technologia kolonizacyjna.
saiyan3 - 10-09-2009
Mateusz93k i Tomie posłuchajcie, zrubcie tak żeby jakiś post wrzeście wszedł w gre a nie...
ALIEN89 - 10-10-2009
co do badań kwestja sporna Co do gorwenów moim zdaniem znowu zrobi sie burdel rozumiem ze mozna je zdobyć ale słaby gracz chcac iść w eko nie majacy kasy na zakup gorwów jest poszkodowany w ttym wypadku - ostatnio wszystko robicie na gorweny rozumiem badania lub mała ich ilosć za kupno,, planety,, ale milion? zeby zdobyć szybko gorweny trzeba farmić i latać w ekspedycjach gracz poczatkujący lub słabszy nie majacy floty bedzie zbierał na 10 planete dosć długo a gracz który ma kase bez problemu kupi sobie 10 i zwiekszymy prezpaść miedzy top a słabszymi lub ,,Kasiastymi,, a top czy resztą .. Mówisz 60 dni po co to nie wiem i tak kazda następna planeta kosztuje np 2x wiecej wiec i tak 2x dłuzej będziesz zbiarał na kolejną i następną. Co do wdrozania sayan - to nie trwa 5 min jezyki programowania to cięzki chleb + błędy które występuja całosć trzeba przemyśleć kilka razy sprawdzić przetestować zastanowić sie nad błędami spr czy nie ma bugów a to trwa [pracujac po kilka godzin dziennie moze potrwac to z 7,14 a nawet miesiac - WIĘC TROCHE CIERPLIWOŚCI. Mateusz pracuje ciagle nad kazdym pomysłem jezeli jest wart wdrozenia.
mateusz93k - 10-10-2009
Proszę autora o wprowadzenie zmian w 1 poście, które do tej pory ustaliliśmy.
Wprowadziłem ankietę, kiedy zobaczę, że autor zmodyfikował odpowiednio pierwszy post wyślę wiadomość w grze informującą o tej ankiecie.
Planet za same gorweny nie będzie. Byłoby to trochę nie fair, bo ktoś z $$ mógłby mieć dużo więcej planet.
Budynku nie będzie - możliwa do zrobienia(dla mnie na chwilę obecną) jest tylko technologia.
W razie jakichś niejasności lub pytań zapraszam autora na gg: 1970472 ;]
ALIEN89 - 10-10-2009
post edytowany mam nadzieję ,że nic nie pominąłem
miloszgt - 10-13-2009
wszystko OK tylko te gorweny
gorweny bardzo mało
reszta jeszcze raz OK
cybawielki - 10-17-2009
Osobiście bym proponował docucić rozwój grawitonów +1 do każdego poziomu Dałem tą propozycje ponieważ grawitony są drogie i nie będzie łatwo je rozbudować a jak wiemy z nowej planety czerpiemy po pewnym czasie spore korzyści więc się surowce zwrócą. Co o tym myślicie?