Skargi na usługi internetowe
GMC Cemex Building Team - Pon Cze 30, 2008 7:26 pm
Witam,
W jaki sposób interpretować poziom skarg na usługi internetowe? Czy jezeli poziom ten np dla produktu 1 wynosi x oznacza to, iż od tej wartości dystrybutor pobrał prowizję, lecz firma nie uzyskała dochodu?
pozdrawiam
GMC Tomasz Piwowarski - Śro Lip 02, 2008 11:16 am
Poziom skarg internetowych można interpretować w następujący sposób: im jest ich więcej to oznacza, że w inetrnecie coś nie jest do końca "dobrze zrobione", tzn. np. ilość nieudanych odwiedzin stron www jest zbyt duża albo produkty przesyłane netem są uszkodzone, lub zealizacja jest zbyt długa itp. Można to wszystko zmniejszyć np. zwiększając wydatki na rozwój stron www, zwiększając wsparcie dla dystrybutora internetowego i wizerunek firmy w internecie.
BIGRAM Joanna Szczepkowska - Pon Lip 07, 2008 3:17 pm
Witam,
Wszystko sie zgadza, Pan Tomasz bardzo dobrze to ujął.
Poziom skarg nie ma nic wspólnego z przychodami ze sprzedaży w danym kwartale. Jest oceną, a nie wskaźnikiem, podobnie jak ocena jakości produktów.
Szczegóły pkt. 250 i 73 podręcznika.
Pozdrawiamzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl romanbijak.xlx.pl
GMC Cemex Building Team - Pon Cze 30, 2008 7:26 pm
Witam,
W jaki sposób interpretować poziom skarg na usługi internetowe? Czy jezeli poziom ten np dla produktu 1 wynosi x oznacza to, iż od tej wartości dystrybutor pobrał prowizję, lecz firma nie uzyskała dochodu?
pozdrawiam
GMC Tomasz Piwowarski - Śro Lip 02, 2008 11:16 am
Poziom skarg internetowych można interpretować w następujący sposób: im jest ich więcej to oznacza, że w inetrnecie coś nie jest do końca "dobrze zrobione", tzn. np. ilość nieudanych odwiedzin stron www jest zbyt duża albo produkty przesyłane netem są uszkodzone, lub zealizacja jest zbyt długa itp. Można to wszystko zmniejszyć np. zwiększając wydatki na rozwój stron www, zwiększając wsparcie dla dystrybutora internetowego i wizerunek firmy w internecie.
BIGRAM Joanna Szczepkowska - Pon Lip 07, 2008 3:17 pm
Witam,
Wszystko sie zgadza, Pan Tomasz bardzo dobrze to ujął.
Poziom skarg nie ma nic wspólnego z przychodami ze sprzedaży w danym kwartale. Jest oceną, a nie wskaźnikiem, podobnie jak ocena jakości produktów.
Szczegóły pkt. 250 i 73 podręcznika.
Pozdrawiam