ďťż
skargi na usługi internetowe => co wpływa na ich poziom?



GMC Piotr Gwardecki - Pon Maj 18, 2009 10:56 am
Jak skutecznie obniżyć poziom skarg na usługi internetowe? Procentowy udział skarg w stosunku do poziomu sprzedaży w moim przypadku wynosi około 14% i wydaje mi się że jest to bardzo wysoki poziom
W ostatnim kwartale podniosłem wsparcie dla dystrybutora internetowego o dodatkowe 20 tyś ale nie nie przyniosło to znacznych efektów (procentowy udział skarg w poziomie sprzedaży internetowej spadł zaledwie o 1 punkt procentowy)

komuś udało się skutecznie obniżyć poziom skarg?
dodam tylko że ostatnio zrealizowałem wszystkie zamówienia złożone przez internet więc poziom skarg nie wynika z niezrealizowanej sprzedaży
nieudane odwiedziny strony internetowej wynoszą zaledwie 0,5%




GMC Estymator - Wto Maj 19, 2009 12:57 pm
Wygląda na to, że poniżej pewnego poziomu nie zejdziesz i nie ma się tym co przejmować
Jak zostawisz zwiększone wsparcie to w kolejnym kwartale powinny te skargi jeszcze trochę spaść. Zobacz czy zmieniałeś wysokość prowizji w tym samym czasie? Myśmy lekko obniżyli prowizję, wsparcie lekko zwiększone (do 12k), tak przez dwa kwartały i poziom skarg spadł do 13,24% w ostatnim kwartale. Trudno tu zauważyć dokładniejszą korelację.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • romanbijak.xlx.pl
  • Copyright (c) 2009 | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.