Serwis GoClever - gwarancja door to door
robertw - 19 Dec 2008, o 11:34
" />Działanie serwisu.
Zazwyczaj piszemy jak coś jest nie tak, bo przecież jak jest ok to tak ma być, i racja. Ale dzięki naszej wrodzonej zdolności do narzekania często powstaje fałszywy obraz rzeczywistości a opinie są nieraz dyktowane emocjami.
Sedno:
Spotkała mnie dosyć poważna awaria, mojej nawigacji - zdarza się.
Zadzwoniłem do serwisu. Na drugi dzień był u mnie kurier po odbiór uszkodzonej nawigacji. Jak wspomniałem uszkodzenie było poważne i tylko dzięki dobrej woli serwisu zostało usunięta w ramach gwarancji - bezpłatnie. W chwili obecnej ciesze się z naprawionego sprzętu, który działa teraz bezbłędnie. Za podejście do klienta i cierpliwą oraz fachową obsługę duuuży plus i podziękowania dla pana Sebastiana.
Pozdrawiam serdecznie
jarek1904 - 30 Dec 2008, o 15:52
" />I tutaj się muszę zgodzić w 100 % z przedmówcą. Pan Sebastian ( jako jednoosobowy serwis) działa idealnie. Szybki kontakt, porada i ewentyalna naprawa sprzętu. Żeby sprzęt tak działał jak p. Sebastian to byłby super w 100 %.
kaliniec - 15 Jan 2009, o 22:13
" />
">I tutaj się muszę zgodzić w 100 % z przedmówcą. Pan Sebastian ( jako jednoosobowy serwis) działa idealnie. Szybki kontakt, porada i ewentyalna naprawa sprzętu. Żeby sprzęt tak działał jak p. Sebastian to byłby super w 100 %.
Niestety w moim przypadku serwis się nie popisał.Zwrócono mi urządzenie bez karty i rysika.Dodatkowo serwisant opisał na zleceniu "brak karty SD".Fajnie Jak mam teraz udowodnić że karta jednak była?
jarek-ja1 - 6 Dec 2009, o 11:12
" />Witam wszystkich.
Szukam i nie mogę znaleźć namiarów na serwis goclever .
proszę o pomoc potrzebuje adres mail, nr tel lub ich adres.
Padł mi panel dotykowy czy ktoś z was go wymieniał ?
Jakie są przybliżone koszty naprawy.
pozdrawiam
jarek-ja1 - 6 Dec 2009, o 11:57
" />Witam
Mam gps Goclever 5065 fmbt i ma on pękniety panel dotykowy a wyświetlacz jest cały i po włoczeniu wyświetla bez problemu menu ale nie można nic zrobić patyczkiem dotykowym ani palcem.
Ile wynosiłaby wymiana panelu dotykowego i ile to potrwa oraz jakie będą to koszty?
Czy istnieje możliwość kupna i gdzie panelu dotykowego oraz ile kosztuje z przesyłką ?
pozdrawiam
wojtek_h - 2 Feb 2010, o 12:15
" />Być może mieliście więcej szczęścia. Mój GoClever 3535 padł po miesiącu używania - zawieszał się na ekranie startowym. Zadzwoniłem do serwisu i rzeczywiście reakcja była natychmiastowa; przyjechał kurier, odebrał sprzęt i zawiózł do serwisu. Niestety, minęły już przeszło 3 tygodnie, a mój GPS nadal tam leży. Dzwonię co kilka dni i otrzymuję wymijające odpowiedzi. Ostatnio dowiedziałem się, że urządzenie ma zostać wymienione, ale mają jakiś problem z licencją na mapy. Brak przybliżonego terminu powrotu sprzętu do mnie.
Ten GPS był naprawdę tani, ale co z tego, skoro go nie mam, kiedy jest mi potrzebny? Właśnie zaczęły się ferie i wróciłem do papierowych map. Cóż, kto mało płaci, płaci dwa razy... Może jednak należy zwracać uwagę na markę produktu?
Pozdrawiam i życzę niezawodnych sprzętów.
Wojtek H.
Marcin GoClever - 10 Mar 2010, o 08:52
" />Witam.
Serwis Goclever znajduje się w Poznaniu
ul. Lęborska 51
60-454 Poznań
tel.: 61 84-88-767
e-mail: serwis@goclever.pl
z0mek - 17 Mar 2010, o 17:02
" />jest to jedyny serwis czy gdzieś w małopolsce też jest?
Mariusz_Goclever - 18 Mar 2010, o 12:19
" />Jest to jedyny serwis na Polskę.
Pozdrawiamzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl romanbijak.xlx.pl
robertw - 19 Dec 2008, o 11:34
" />Działanie serwisu.
Zazwyczaj piszemy jak coś jest nie tak, bo przecież jak jest ok to tak ma być, i racja. Ale dzięki naszej wrodzonej zdolności do narzekania często powstaje fałszywy obraz rzeczywistości a opinie są nieraz dyktowane emocjami.
Sedno:
Spotkała mnie dosyć poważna awaria, mojej nawigacji - zdarza się.
Zadzwoniłem do serwisu. Na drugi dzień był u mnie kurier po odbiór uszkodzonej nawigacji. Jak wspomniałem uszkodzenie było poważne i tylko dzięki dobrej woli serwisu zostało usunięta w ramach gwarancji - bezpłatnie. W chwili obecnej ciesze się z naprawionego sprzętu, który działa teraz bezbłędnie. Za podejście do klienta i cierpliwą oraz fachową obsługę duuuży plus i podziękowania dla pana Sebastiana.
Pozdrawiam serdecznie
jarek1904 - 30 Dec 2008, o 15:52
" />I tutaj się muszę zgodzić w 100 % z przedmówcą. Pan Sebastian ( jako jednoosobowy serwis) działa idealnie. Szybki kontakt, porada i ewentyalna naprawa sprzętu. Żeby sprzęt tak działał jak p. Sebastian to byłby super w 100 %.
kaliniec - 15 Jan 2009, o 22:13
" />
">I tutaj się muszę zgodzić w 100 % z przedmówcą. Pan Sebastian ( jako jednoosobowy serwis) działa idealnie. Szybki kontakt, porada i ewentyalna naprawa sprzętu. Żeby sprzęt tak działał jak p. Sebastian to byłby super w 100 %.
Niestety w moim przypadku serwis się nie popisał.Zwrócono mi urządzenie bez karty i rysika.Dodatkowo serwisant opisał na zleceniu "brak karty SD".Fajnie Jak mam teraz udowodnić że karta jednak była?
jarek-ja1 - 6 Dec 2009, o 11:12
" />Witam wszystkich.
Szukam i nie mogę znaleźć namiarów na serwis goclever .
proszę o pomoc potrzebuje adres mail, nr tel lub ich adres.
Padł mi panel dotykowy czy ktoś z was go wymieniał ?
Jakie są przybliżone koszty naprawy.
pozdrawiam
jarek-ja1 - 6 Dec 2009, o 11:57
" />Witam
Mam gps Goclever 5065 fmbt i ma on pękniety panel dotykowy a wyświetlacz jest cały i po włoczeniu wyświetla bez problemu menu ale nie można nic zrobić patyczkiem dotykowym ani palcem.
Ile wynosiłaby wymiana panelu dotykowego i ile to potrwa oraz jakie będą to koszty?
Czy istnieje możliwość kupna i gdzie panelu dotykowego oraz ile kosztuje z przesyłką ?
pozdrawiam
wojtek_h - 2 Feb 2010, o 12:15
" />Być może mieliście więcej szczęścia. Mój GoClever 3535 padł po miesiącu używania - zawieszał się na ekranie startowym. Zadzwoniłem do serwisu i rzeczywiście reakcja była natychmiastowa; przyjechał kurier, odebrał sprzęt i zawiózł do serwisu. Niestety, minęły już przeszło 3 tygodnie, a mój GPS nadal tam leży. Dzwonię co kilka dni i otrzymuję wymijające odpowiedzi. Ostatnio dowiedziałem się, że urządzenie ma zostać wymienione, ale mają jakiś problem z licencją na mapy. Brak przybliżonego terminu powrotu sprzętu do mnie.
Ten GPS był naprawdę tani, ale co z tego, skoro go nie mam, kiedy jest mi potrzebny? Właśnie zaczęły się ferie i wróciłem do papierowych map. Cóż, kto mało płaci, płaci dwa razy... Może jednak należy zwracać uwagę na markę produktu?
Pozdrawiam i życzę niezawodnych sprzętów.
Wojtek H.
Marcin GoClever - 10 Mar 2010, o 08:52
" />Witam.
Serwis Goclever znajduje się w Poznaniu
ul. Lęborska 51
60-454 Poznań
tel.: 61 84-88-767
e-mail: serwis@goclever.pl
z0mek - 17 Mar 2010, o 17:02
" />jest to jedyny serwis czy gdzieś w małopolsce też jest?
Mariusz_Goclever - 18 Mar 2010, o 12:19
" />Jest to jedyny serwis na Polskę.
Pozdrawiam