ďťż
Rozmowy na temat Uni2



mateusz93k - 02-03-2010
Postanowiłem tu zacząć taki temat, ponieważ będę miał do Was kilka pytań i może wy będziecie mieć jakieś pytania do mnie.

Nie owijając w bawełnę zacznę od pytania, ponieważ chcę znać Waszą opinię na ten temat.

Obecnie przy rejestracji graczy przydzielanych jest 3 osoby na jeden system, czyli 3 osoby mają np koordy matki 1:100:xx gdzie xx to liczba wygenerowana podczas rejestracji.

Moje pytanie brzmi, czy jest sens i czy nie lepiej by przypadkiem było zrobić tak, aby na jeden system generowanych było 6 graczy. Każdy z nich może umieścić swoje kolonie gdzie mu się żywnie podoba, a uważam iż zaproponowane przeze mnie rozwiązanie przyniesie korzyści na przyszłość, ponieważ nie będzie już "pustych gal", a przynajmniej będzie ich 2x mniej.

Co wy o tym myślicie?




Songo89 - 02-03-2010
hmm na początku uznałem że nie,i osoby co to lubią się "ukrywać" pewnie będą na nie,ale masz racje,przykład mamy obecnie...pierwsza gala,100 peirwszym układów,mamy tu kilku graczy i pustka.Moim zdaniem bardzo dobry pomysł:)

A teraz moje pytanie:
Co z nowymi statkami? będą czy nie? a także czy jest możliwość wprowadzenia nowych,mówie tu o bardzo tradycyjnych "mega recyklerach i transporterach" .



mateusz93k - 02-03-2010
Czy nowe statki będą - okaże się zapewne w ten weekend, także postaram się wtedy odpowiedzieć na pytanie, gdyż wtedy mam zaplanowane próby wprowadzenia nowego silnika walk -> jeśli się uda i będzie sprawny - taki jak w Ogame - to nowych statków nie będzie, jeśli natomiast się nie uda, to nowe statki pozostaną.

Co do mega recyklerów/transportowców powiem krótko: nie jest wielkim problemem, abym nad nimi popracował, jednak sam na to wcześniej nie wpadłem, ani nikt nie zasugerował, dzięki czemu nie uwzględniłem tego w moich pracach i gdybym chciał to zrobić na start Uni2, to ten pewnie by się przedłużył, a więc nie wykluczone, że się pojawią, ale już w trakcie trwania rozgrywki.



Songo89 - 02-03-2010
Wiesz co,teraz mi przyszło do głowy że to może okazać się niepotrzebne. Zapomniałem że tam będzie prędkość ~5,więc tam i tak gigantycznych ilości statków nie będzie.




Doxus - 02-04-2010
Bardzo dobry pomysł - popieram



ALIEN89 - 02-04-2010
no juz prędzej na uni 1 by się przydały
hmm jak już tak nad tym rozmyślasz do dodaj jeszcze to co proponowałem na uni 1 mianowicie pz wynoszą chyba 30% z sumy strat agresora i obrońcy wiec daj 60-70% jako że prędkoćs będzie mniejsza to przynajmniej każdy będzie się starał jako agresor żeby zarobić na atakach i skączą się mega bunkrować po galach 6 osób mówisz na gale może być byle tylko liczba pól matki się nie zmniejszyła hmm a może zwiekszysz też kolonie żeby kazda ajmniejsza miała minimum od 190- np 460 pól
Poniewaz prędkość mniejsza to kazdy bardziej pujdzie w eko żeby sie dorobić a terraformery w stosunku do wydobycia jeszcze bardziej spowolnią gre
Mam też swietny pomysł by nie utrudniać gry skasuj na uni 1 tech kolonizacyjną a zrób tak jak widzialem wszedzie w grach że kazdy poziom tech komputerowej to 1 planeta wiecej 9 planet za free jak ktoś chce 10 to musi mieć na 11 poziomie tą technologie itd
Poziom tech komputerowej -1 = dostepna ilosć planet zapełnisz gale szybciej i będzie co robić na długi długi czas
a jak wiadomo kazdy poziom tech jest coraz droższy wiec na przyspieszeniu uni 1 po 1,5 roku zarobiłbyś na jakieś 16-17 planet na uni 1 mniej ale zawsze to jakaś odskocznia:)



Songo89 - 02-04-2010
Alien planet nie zwiększajmy...po co tak sobie ułatwiać? na takiej prędkości to przy planecie 190 można grać i grać;)dobrze jest jak jest.A co do tej komputerowej,też może być,na pewno mi by to nie przeszkadzało;)



Smutasek - 02-04-2010
że tak wtrącę... o mega reckach i mega transporterach pisałem już na samym początku uni1
z początku sądziłem że bez nich będziesz ciężko w tej grze przy takim wydobyciu ale nie jest najgorzej



Songo89 - 02-04-2010
jak dla mnie to wlasnie je trzeba bylo wprowadzić a nie Goliathy i Nostromo ktorych prawie nikt nie uzywa;) a tak to koszt po 50-100 gorwenów dodatkowo i myślę ze chętnych bylo by więcej;)

ale odbiegamy w sumie od tematu.

Adminie bo nie wiem czy to juz ten ostatni temat czy jeszcze coś założyż,ale w pierwszym poście mógłbyś dużymi literami napisać jaka prędkość gry,wydobycia,ile % z odpadków,itp.



mateusz93k - 02-04-2010
Oczywiście wraz z ogłoszeniem daty startu gry na stronie głównej, pojawi się stosowny temat w dziale Nowości/Ogłoszenia z wszystkimi informacjami na temat tego uniwersum, także spokojnie, wszystko będzie powiedziane i nie powinno być żadnej "niespodzianki".

Co do szczątków z RW to jeszcze się zastanowię - może zwiększę, ale to nie jest oficjalna decyzja jak na razie.

A co do technologi kolonizacyjnej, to raczej zostanie ona na uni2, z tego względu iż nie będę się pozbywał wszystkich rzeczy na Uni2, które są dostępne za pomocą Gorwenów.



Songo89 - 02-04-2010
ode mnie taki pomysł może i dziwny,technologia grawitonów niech kosztuje x grawitonów,np.10k(przykład) sama gwiazda w sumie faktycznie lepiej jakby kosztowała ile kosztuje,ale technologia grawitonowa jest chyba ostatnią jaką się bada,i jest to po prostu bardzo fajny dodatek do gry:) ale czekam na opinie innym i samego Admina.



mateusz93k - 02-04-2010
technologia grawitonów niech kosztuje x grawitonów



Songo89 - 02-04-2010
gorwenów oczywiście;) mylą już mi się te pojęcia;)



mateusz93k - 02-04-2010
skoro jest ostatnią rzeczą jaką się bada to po co dokładać jej jeszcze koszt gorwenów i to taki niewielki ? ;]
tylko chyba niepotrzebny czas tracić



Songo89 - 02-04-2010
a jaka to różnica w sumie czy ostatnia,czy pierwsza czy przedostatnia?;) poza tym specjalnie podkresiłem(przykład),cena do uzgodnienia,skad pomysl? bo grawitony jest to jedna z najwazniejszych jak nie najwazniejsza rzecz w późniejszej fazie gry i jeżeli coś ma kosztować x gorwenów to proponował bym właśnie to,ale ok to tylko była propozycja;)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • romanbijak.xlx.pl
  • Copyright (c) 2009 | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.