Pusta karta SD w 4384 FM
Sniffer - 20 Apr 2009, o 21:28
" />Witam.
Mam pewien problem z ta nawigacja GoClever 4384 FM. O ile z poczatku wszystko bylo ok tak teraz nie moge po prostu wejsc w 'Nawigacja'. Podlaczylem urzadzenie do PC i przy wyborze polaczenia na USB mode, zauwazylem ze moja karta SD jest pusta. Nie wiem jak to mozliwe, chyba moj mlodszy brat sie musial cos bawic i jakos udalo mu sie skasowac cala zawartosc SD. W kazdym badz razie znalazlem link do chyba tej samej mapy jaka mialem (viewtopic.php?f=8&t=214&st=0&sk=t&sd=a&hilit=4384+full+europe), wrzucilem ja do katalogu glownego urzadzenia i dalej nie dziala. Gdy wchodze do 'Nawigacja' pojawia sie tylko okienko startowe, po czym powraca spowrotem do menu. Z tego co czytalem, to mozliwe ze brakuje mi jeszcze pliku licencji do tej mapy i to jest problemem. Byla by wiec mozliwosc abym otrzymal na maila plik licencji ewentualnie link do tego pliku?
Czekam na odpowiedz i serdecznie pozdrawiam.
Tesla - 21 Apr 2009, o 09:47
" />witam
problem rozwiążesz pod numerem telefonu 061 84 88 767
ktoś z infolinii da Ci odpowiednią mapę (link do mapy) oraz licencję do mapy. Potem to już tylko ściągnąć rozpakować wgrać pliki na SD (najlepiej przez czytnik kart) będzie o wiele szybciej
pozdrawiam
Sniffer - 21 Apr 2009, o 18:23
" />Napisalem jeszcze do supportu w tej sprawie, odpowiedzieli juz tego samego dnia. Dzisiaj dostalem maila ze wszystkimi linkami i z licencja. Wiec musze przyznac ze support sie spisal
Dziekuje Administracji i pozdrawiam serdecznie, a temat juz wyjasniony wiec moze zostac zamkniety.
Pozdrawiam.
Lorak - 3 May 2009, o 10:41
" />Mam ten sam problem,karta pusta i nic z niąnie robiłem,tydzień temu używałem,nic się nie działo,dzisiaj włanczam a tu komunikat brak oprogramowania,sprawdzam na czytniku,karta pusta.
Tesla - 3 May 2009, o 15:51
" />zadzwoń na ten sam numer co kolega i podaj model urządzenia oraz odczytaj mapę z naklejki (mniejszy bok pudełka) dostaniesz linki do pobrania wgrasz na karte i po problemie
adreg - 3 Aug 2009, o 08:08
" />Hej, jest tu ktoś? Słuchajcie, jaki jest e-mail do supportu, bo w telefonie podanym powyżej od 2 tygodni "abonent czasowo niedostępny".
spear - 3 Aug 2009, o 18:57
" />Właśnie sprawdziłem i ten telefon działa, a tu dane kontaktowe z Goclever:
European Headquarter Office & Logistic Hub:
ul. Leborska 51, 60-454 Poznań, Poland
tel. +48618488767 fax +48616417422
europe@goclever.net
Wsparcie techniczne i serwis: serwis@goclever.net
Kontakt w sprawach handlowych: lukas@goclever.netzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl romanbijak.xlx.pl
Sniffer - 20 Apr 2009, o 21:28
" />Witam.
Mam pewien problem z ta nawigacja GoClever 4384 FM. O ile z poczatku wszystko bylo ok tak teraz nie moge po prostu wejsc w 'Nawigacja'. Podlaczylem urzadzenie do PC i przy wyborze polaczenia na USB mode, zauwazylem ze moja karta SD jest pusta. Nie wiem jak to mozliwe, chyba moj mlodszy brat sie musial cos bawic i jakos udalo mu sie skasowac cala zawartosc SD. W kazdym badz razie znalazlem link do chyba tej samej mapy jaka mialem (viewtopic.php?f=8&t=214&st=0&sk=t&sd=a&hilit=4384+full+europe), wrzucilem ja do katalogu glownego urzadzenia i dalej nie dziala. Gdy wchodze do 'Nawigacja' pojawia sie tylko okienko startowe, po czym powraca spowrotem do menu. Z tego co czytalem, to mozliwe ze brakuje mi jeszcze pliku licencji do tej mapy i to jest problemem. Byla by wiec mozliwosc abym otrzymal na maila plik licencji ewentualnie link do tego pliku?
Czekam na odpowiedz i serdecznie pozdrawiam.
Tesla - 21 Apr 2009, o 09:47
" />witam
problem rozwiążesz pod numerem telefonu 061 84 88 767
ktoś z infolinii da Ci odpowiednią mapę (link do mapy) oraz licencję do mapy. Potem to już tylko ściągnąć rozpakować wgrać pliki na SD (najlepiej przez czytnik kart) będzie o wiele szybciej
pozdrawiam
Sniffer - 21 Apr 2009, o 18:23
" />Napisalem jeszcze do supportu w tej sprawie, odpowiedzieli juz tego samego dnia. Dzisiaj dostalem maila ze wszystkimi linkami i z licencja. Wiec musze przyznac ze support sie spisal
Dziekuje Administracji i pozdrawiam serdecznie, a temat juz wyjasniony wiec moze zostac zamkniety.
Pozdrawiam.
Lorak - 3 May 2009, o 10:41
" />Mam ten sam problem,karta pusta i nic z niąnie robiłem,tydzień temu używałem,nic się nie działo,dzisiaj włanczam a tu komunikat brak oprogramowania,sprawdzam na czytniku,karta pusta.
Tesla - 3 May 2009, o 15:51
" />zadzwoń na ten sam numer co kolega i podaj model urządzenia oraz odczytaj mapę z naklejki (mniejszy bok pudełka) dostaniesz linki do pobrania wgrasz na karte i po problemie
adreg - 3 Aug 2009, o 08:08
" />Hej, jest tu ktoś? Słuchajcie, jaki jest e-mail do supportu, bo w telefonie podanym powyżej od 2 tygodni "abonent czasowo niedostępny".
spear - 3 Aug 2009, o 18:57
" />Właśnie sprawdziłem i ten telefon działa, a tu dane kontaktowe z Goclever:
European Headquarter Office & Logistic Hub:
ul. Leborska 51, 60-454 Poznań, Poland
tel. +48618488767 fax +48616417422
europe@goclever.net
Wsparcie techniczne i serwis: serwis@goclever.net
Kontakt w sprawach handlowych: lukas@goclever.net