Punkty Strukturalne Statków
mateusz93k - 07-07-2010
Witam,
Obecnie statki mają tyle Punktów Strukturalnych, ile kosztowały tzn:
MT kosztuje dla przykładu 2k metalu i 2k kryształu = jego PS wynoszą 4k.
(Deuter w PS się nie wlicza)
Miejmy na uwadze, że zamiarem tego silnika jest odróżnienie się od innych serwerów i przynajmniej ja jestem za ponownym przypisaniem liczby PS do każdego statku
Pytanie:
Zostawić stary system czy każdemu statkowi przypisać nową, specyficzną liczbę PS?
Trzeba się szybko zastanowić, gdyż już zacząłem pisać nowy silnik
Pozdro,
mateusz93k
miloszgt - 07-07-2010
PS to inaczej wytrzymałość statku?
sabazios - 07-07-2010
myśle ze tutaj nie ma co psuć
mateusz93k - 07-07-2010
Punkty Strukturalne = Punkty życia
Przyjmijmy:
statek x strzela - siła ataku(100)
statek y dostaje pocisk, ma obrony(20) i PS(200)
Po strzale statek y ma PS(120): bronił się z siłą 20, ale strzelano w niego z siłą 100, czyli zadano mu obrażeń 80 - jego PS zostały pomniejszone o 80
Mam nadzieję, że dobrze wytłumaczyłem
MassQuantum - 07-08-2010
róbta co chceta zajmij się pancernikami bo 100 pancków niszczy 105 ow a nie jest to współmierne do surki wydanej na oba statki - pancki sa 5% mocniejsze od ow a kosztują wiele wiecej
mateusz93k - 07-12-2010
Niestety, aby nadać sens nowemu silnikowi(mam tu na myśli podział OFF/DEF/Nrom) jestem zmuszony przypisać każdemu statkowi nowe(bardzo zbliżone bo poprzednich) wartości PS, które tylko w statkach OFF/DEF nieco różnią się od oryginałów.
sabazios - 07-21-2010
wiecie co, tak wlasnie gadam teraz z massem i dotarlo do mnie kilka rzeczy.
walnalem w symulator 100k panckow vs 100k ow i co wyszlo? ze z panckow zostaje 7k a z ow ponad 200k sztuk.
ta sama operacje zrobilem w speedsimie z ogame i sie okazalo ze po ow nie zostaje nawet slad, a panckow zostaje 95k sztuk.
Dobrze MassQuantum napisal ze trzeba cos z tym zrobic, ale co mam na mysli to to, ze zamiast bawic sie w punkty struturalne, wystarczy brac pod uwage sile ataku i oslone danego statku. Nie wiem czy dobrze kojarze ale w ogamie np. punkty strukturalne nie byly chyba brane pod uwage podczas bitwy. Poprawcie mnie jesli sie myle...
Pozdro!
Abadab - 07-22-2010
walnalem w symulator 100k panckow vs 100k ow i co wyszlo? ze z panckow zostaje 7k a z ow ponad 200k sztuk.
!
Po walce statki Ci się pomnożyły? No ciekawe ciekawe...
sabazios - 07-22-2010
walnalem w symulator 100k panckow vs 100k ow i co wyszlo? ze z panckow zostaje 7k a z ow ponad 200k sztuk.
!
Po walce statki Ci się pomnożyły? No ciekawe ciekawe...
ALIEN89 - 07-22-2010
zgadzam sie w ogame pancki rozwalają owce z 5% strat po stronie pancków tutaj 105 ow zostaje zlikwidowane przez 100 pancków i to z sporymi stratami ale wychodzi na to że pancki sa tylko 5% mocniejsze a o ile droższe? powinno być tak ze soą przy tej cenie o 50% lepsze ale słabsze o 50% od niszczycieli za to 10 niszczycieli musialo by rozwalać 100 ow
Abadab - 07-22-2010
Powiem tak, z tego co tu piszecie wynika prosto, gdzie szybkie działa kur...? Przecież pancek ma 7 szybkich dział na OW, więc w starciu 100k Pancków na 100k OW same szybkie powinny załatwić sprawę!
mateusz93k - 07-23-2010
Sprawdziłem w nowym systemie:
Wszystkie techy na poz: 15
Agresor: 100k OW
Obrońca: 100k Panc
Wynik:
Agresor: -----
Obrońca: 98666 Panc
Abadab - 07-23-2010
Tak BTW dodam jeszcze, że dużo większe znaczenie niż teraz będzie miała GS
I teraz na obu serwerach wszyscy zaczęli nawalać w GS, jak do tej pory ludzie głównie stawiali na OW, tak teraz będą się przerzucać na GS... Mati za długi masz język
ALIEN89 - 07-23-2010
e tam jak dla mnie gś za wolne są
mateusz93k - 07-24-2010
Dużo większe to nie znaczy ogromne xD
Zresztą popatrz na koszt obu statków - GS musi być lepsze niż OW(a raczej lepsze niż wszystko) xD
miloszgt - 08-20-2010
mateusz ale mam nadzieję że czzegoś takiego nie bedzie
agresor
Okręt wojenny: 550.000
obrońca
Mały transporter: 100.000
Duży transporter: 100.000
Lekki myśliwiec: 100.000
Ciężki myśliwiec: 100.000
Krążownik: 20.000
Okręt wojenny: 10.000
Statek kolonizacyjny: 2
Recykler: 33.000
Sonda Szpiegowska: 5.000
Bombowiec: 15.000
Satelita słoneczna: 18.429
Niszczyciel: 10.000
Gwiazda śmierci: 100
Pancernik: 10.000
Wyrzutnia rakiet: 100.000
Lekkie działo laserowe: 9.075
Ciężkie działo laserowe: 4.925
Działo Gaussa: 950
Działo jonowe: 892
Wyrzutnia plazmy: 100
Mała powłoka ochronna: 1
Duża powłoka ochronna: 1
wynik
AgresorOkręt wojenny: 549.916
Obrońca Zniszczony!
nic mu nie zjechałem!!!!!!!!!!!!!!!!1
miloszgt - 08-20-2010
zapomniałem straty:
Agresor stracił 5.040.000 surowców.
Obrońca stracił 8.842.974.000 surowców.
jeszcze jedno księżyc
Pola zniszczeń zawierające 2.121.122.600 jednostek Metal i 1.418.083.000 jednostek Kryształ zostały utworzone w orbicie naszej planety.
prawdopodobieństwo powstania księżyca wynosi : 20 %
czemu nie mam jeszcze księżyca??
mateusz93k - 08-20-2010
Po 1 - ważne są jeszcze techy i pkt obu graczy, podaj mi je to sprawdzę w nowym systemie, jaki wynik wyjdzie
Po 2 - nigdzie nie ma napisane, że powstał księżyc
miloszgt - 08-24-2010
no właśnie nigdzie nie ma że powstał księżyc a pz jest już spore
obrońca
bojowa 15
pancer 15
ochronna 15
agresor???
nie mogę bo jest za silny
(brzydal)
mateusz93k - 08-26-2010
Z tylko twoimi danymi nic nie sprawdzę
A co do księżyca to ilość PZ nie ma znaczenia, bo nawet przy najwyższym PZ jakie można zrobić, to szanse na powstanie księżyca wynoszą max 20%. Oczywiście przy niższych liczbach PZ ta szansa maleje.
ALIEN89 - 08-27-2010
chcesz mona podstaw 350 ow i niech ci ktoś wleci w falach po 1k lm a jak nie znasz techów przeciwnika to poslij wiecej sond 20-50 sond zawsze starcza nawet na najlepszych
miloszgt - 08-29-2010
agresorem jest brzydal i nie moge go zeskanować bo ma za dużo punktów
Abadab - 08-31-2010
chcesz mona podstaw 350 ow i niech ci ktoś wleci w falach po 1k lm a jak nie znasz techów przeciwnika to poslij wiecej sond 20-50 sond zawsze starcza nawet na najlepszych
Ale pierniczysz, ja moony mam z ataków samymi sondami (nie pamiętam ile), a szansa na powstanie była tylko 1%. 3-4 ataki takie i miałem moona, albo coś jest nie tak, albo to specjalnie. Ale im mniejsze szanse tym pewniejsze że będzie moon ;p
ALIEN89 - 09-15-2010
nie piernicze to że grasz na uni 1 i ci kasuje sondy to twoja sprawa najlepiej jest 6fal po 1k lm a obronca 350 ow w 90% przypadków wychodzi w 3-5 fali z tym że fale musza miec mniej wiecej równe i krótkie odstępy nie pamietam ale trzelam jak wlatuje to jakies 6s max miedzy 1 a 2 atakiemzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl romanbijak.xlx.pl
mateusz93k - 07-07-2010
Witam,
Obecnie statki mają tyle Punktów Strukturalnych, ile kosztowały tzn:
MT kosztuje dla przykładu 2k metalu i 2k kryształu = jego PS wynoszą 4k.
(Deuter w PS się nie wlicza)
Miejmy na uwadze, że zamiarem tego silnika jest odróżnienie się od innych serwerów i przynajmniej ja jestem za ponownym przypisaniem liczby PS do każdego statku
Pytanie:
Zostawić stary system czy każdemu statkowi przypisać nową, specyficzną liczbę PS?
Trzeba się szybko zastanowić, gdyż już zacząłem pisać nowy silnik
Pozdro,
mateusz93k
miloszgt - 07-07-2010
PS to inaczej wytrzymałość statku?
sabazios - 07-07-2010
myśle ze tutaj nie ma co psuć
mateusz93k - 07-07-2010
Punkty Strukturalne = Punkty życia
Przyjmijmy:
statek x strzela - siła ataku(100)
statek y dostaje pocisk, ma obrony(20) i PS(200)
Po strzale statek y ma PS(120): bronił się z siłą 20, ale strzelano w niego z siłą 100, czyli zadano mu obrażeń 80 - jego PS zostały pomniejszone o 80
Mam nadzieję, że dobrze wytłumaczyłem
MassQuantum - 07-08-2010
róbta co chceta zajmij się pancernikami bo 100 pancków niszczy 105 ow a nie jest to współmierne do surki wydanej na oba statki - pancki sa 5% mocniejsze od ow a kosztują wiele wiecej
mateusz93k - 07-12-2010
Niestety, aby nadać sens nowemu silnikowi(mam tu na myśli podział OFF/DEF/Nrom) jestem zmuszony przypisać każdemu statkowi nowe(bardzo zbliżone bo poprzednich) wartości PS, które tylko w statkach OFF/DEF nieco różnią się od oryginałów.
sabazios - 07-21-2010
wiecie co, tak wlasnie gadam teraz z massem i dotarlo do mnie kilka rzeczy.
walnalem w symulator 100k panckow vs 100k ow i co wyszlo? ze z panckow zostaje 7k a z ow ponad 200k sztuk.
ta sama operacje zrobilem w speedsimie z ogame i sie okazalo ze po ow nie zostaje nawet slad, a panckow zostaje 95k sztuk.
Dobrze MassQuantum napisal ze trzeba cos z tym zrobic, ale co mam na mysli to to, ze zamiast bawic sie w punkty struturalne, wystarczy brac pod uwage sile ataku i oslone danego statku. Nie wiem czy dobrze kojarze ale w ogamie np. punkty strukturalne nie byly chyba brane pod uwage podczas bitwy. Poprawcie mnie jesli sie myle...
Pozdro!
Abadab - 07-22-2010
walnalem w symulator 100k panckow vs 100k ow i co wyszlo? ze z panckow zostaje 7k a z ow ponad 200k sztuk.
!
Po walce statki Ci się pomnożyły? No ciekawe ciekawe...
sabazios - 07-22-2010
walnalem w symulator 100k panckow vs 100k ow i co wyszlo? ze z panckow zostaje 7k a z ow ponad 200k sztuk.
!
Po walce statki Ci się pomnożyły? No ciekawe ciekawe...
ALIEN89 - 07-22-2010
zgadzam sie w ogame pancki rozwalają owce z 5% strat po stronie pancków tutaj 105 ow zostaje zlikwidowane przez 100 pancków i to z sporymi stratami ale wychodzi na to że pancki sa tylko 5% mocniejsze a o ile droższe? powinno być tak ze soą przy tej cenie o 50% lepsze ale słabsze o 50% od niszczycieli za to 10 niszczycieli musialo by rozwalać 100 ow
Abadab - 07-22-2010
Powiem tak, z tego co tu piszecie wynika prosto, gdzie szybkie działa kur...? Przecież pancek ma 7 szybkich dział na OW, więc w starciu 100k Pancków na 100k OW same szybkie powinny załatwić sprawę!
mateusz93k - 07-23-2010
Sprawdziłem w nowym systemie:
Wszystkie techy na poz: 15
Agresor: 100k OW
Obrońca: 100k Panc
Wynik:
Agresor: -----
Obrońca: 98666 Panc
Abadab - 07-23-2010
Tak BTW dodam jeszcze, że dużo większe znaczenie niż teraz będzie miała GS
I teraz na obu serwerach wszyscy zaczęli nawalać w GS, jak do tej pory ludzie głównie stawiali na OW, tak teraz będą się przerzucać na GS... Mati za długi masz język
ALIEN89 - 07-23-2010
e tam jak dla mnie gś za wolne są
mateusz93k - 07-24-2010
Dużo większe to nie znaczy ogromne xD
Zresztą popatrz na koszt obu statków - GS musi być lepsze niż OW(a raczej lepsze niż wszystko) xD
miloszgt - 08-20-2010
mateusz ale mam nadzieję że czzegoś takiego nie bedzie
agresor
Okręt wojenny: 550.000
obrońca
Mały transporter: 100.000
Duży transporter: 100.000
Lekki myśliwiec: 100.000
Ciężki myśliwiec: 100.000
Krążownik: 20.000
Okręt wojenny: 10.000
Statek kolonizacyjny: 2
Recykler: 33.000
Sonda Szpiegowska: 5.000
Bombowiec: 15.000
Satelita słoneczna: 18.429
Niszczyciel: 10.000
Gwiazda śmierci: 100
Pancernik: 10.000
Wyrzutnia rakiet: 100.000
Lekkie działo laserowe: 9.075
Ciężkie działo laserowe: 4.925
Działo Gaussa: 950
Działo jonowe: 892
Wyrzutnia plazmy: 100
Mała powłoka ochronna: 1
Duża powłoka ochronna: 1
wynik
AgresorOkręt wojenny: 549.916
Obrońca Zniszczony!
nic mu nie zjechałem!!!!!!!!!!!!!!!!1
miloszgt - 08-20-2010
zapomniałem straty:
Agresor stracił 5.040.000 surowców.
Obrońca stracił 8.842.974.000 surowców.
jeszcze jedno księżyc
Pola zniszczeń zawierające 2.121.122.600 jednostek Metal i 1.418.083.000 jednostek Kryształ zostały utworzone w orbicie naszej planety.
prawdopodobieństwo powstania księżyca wynosi : 20 %
czemu nie mam jeszcze księżyca??
mateusz93k - 08-20-2010
Po 1 - ważne są jeszcze techy i pkt obu graczy, podaj mi je to sprawdzę w nowym systemie, jaki wynik wyjdzie
Po 2 - nigdzie nie ma napisane, że powstał księżyc
miloszgt - 08-24-2010
no właśnie nigdzie nie ma że powstał księżyc a pz jest już spore
obrońca
bojowa 15
pancer 15
ochronna 15
agresor???
nie mogę bo jest za silny
(brzydal)
mateusz93k - 08-26-2010
Z tylko twoimi danymi nic nie sprawdzę
A co do księżyca to ilość PZ nie ma znaczenia, bo nawet przy najwyższym PZ jakie można zrobić, to szanse na powstanie księżyca wynoszą max 20%. Oczywiście przy niższych liczbach PZ ta szansa maleje.
ALIEN89 - 08-27-2010
chcesz mona podstaw 350 ow i niech ci ktoś wleci w falach po 1k lm a jak nie znasz techów przeciwnika to poslij wiecej sond 20-50 sond zawsze starcza nawet na najlepszych
miloszgt - 08-29-2010
agresorem jest brzydal i nie moge go zeskanować bo ma za dużo punktów
Abadab - 08-31-2010
chcesz mona podstaw 350 ow i niech ci ktoś wleci w falach po 1k lm a jak nie znasz techów przeciwnika to poslij wiecej sond 20-50 sond zawsze starcza nawet na najlepszych
Ale pierniczysz, ja moony mam z ataków samymi sondami (nie pamiętam ile), a szansa na powstanie była tylko 1%. 3-4 ataki takie i miałem moona, albo coś jest nie tak, albo to specjalnie. Ale im mniejsze szanse tym pewniejsze że będzie moon ;p
ALIEN89 - 09-15-2010
nie piernicze to że grasz na uni 1 i ci kasuje sondy to twoja sprawa najlepiej jest 6fal po 1k lm a obronca 350 ow w 90% przypadków wychodzi w 3-5 fali z tym że fale musza miec mniej wiecej równe i krótkie odstępy nie pamietam ale trzelam jak wlatuje to jakies 6s max miedzy 1 a 2 atakiem