Przejmowanie planet i inne zmiany
ALIEN89 - 07-21-2010
Jak w temacie padło kiedyś coś o przejmowaniu planet nieaktywnych graczy poprzez misje kolonizuj Z uwagi na nowy silnik i zmiany mo.żna było by coś takiego wprowadzić + przydało by się upiękrzyc wiadomości a zwłaszcza raporty w sęsie wchodze w raport szpiegowski jak mi sie nie podoba rs kasuje i w tedy ładuje nas do listy a powinno ładować do kolejnego nowego raportu i pro po tego przydała by sie opcja kasuj wszystkie wiadomości bo zaznaczanie 100 raportów czy czegokolwiek po kolei nie działa - działa tylko jak wiedzie poprzez wejscie i skasowanie pojedyńczo jezeli macie usterki jeszcze jakieś piszcie zanim nie będzie za póżno gdy silnik i inne prace zostana zakończone
sabazios - 07-21-2010
pomysl ciekawy, aczkolwiek:
co w sytuacji kiedy powiedzmy chcialbym gdzies wyjechac na ponad tydzien, nie wlaczam urlopu bo malo prawdopodobne ze ktos znajdzie moja flote,albo jej po prostu nie mam, a chce zeby mi sie surka wydobywala, to jaka mam gwarancje ze ktos mi nie skolonizuje rozbudowanej planety, a wiem ze wroce do gry na 1200%?
Pozdro!
ALIEN89 - 07-21-2010
tu chodzi o planety graczy którzy nie grają miesiac
sabazios - 07-21-2010
jak tak to sorki nie napisales o tym ;p
w takim ukladzie pomysl wporzo, tylko zeby to nie bylo takie proste, mozna by to bylo jakims specjalnym kolonizatorem robic (takim zeby nie byl tani), przy zalozeniu ze badania Ci pozwalaja miec okreslona licbe kolonii, zeby ich nie miec nie wiadomo ile
ALIEN89 - 07-21-2010
hmm jak juz tak piszesz przydalo by sie zmiejszyc cene gorwenów za badanie na kolonizowanie poniewaz gra mało graczy predkosc wydobycia jest mala i jest w p...z..du :p wolnych pul - 1-2 gala cos sie dzieje cała reszta 3-9 gali mało planet graczy gdyby tak cene zmniejszyc o4x to kazdy miał by szanse zainwestowac e eko - wiecej sury wiecej flot wieksza zabawa i gra sie ożywi jak ktos ma 9 planet w 1 gali obok siebie np 1:xxx:1-9 zdarza sie - po pewnym czasie nauczy sie grać i wie ze lepiej miec tez kolonie gdzies indziej to postawi po 1 planecie w kazdej gali
sabazios - 07-21-2010
hmm jak juz tak piszesz przydalo by sie zmiejszyc cene gorwenów za badanie na kolonizowanie poniewaz gra mało graczy predkosc wydobycia jest mala i jest w p...z..du :p wolnych pul - 1-2 gala cos sie dzieje cała reszta 3-9 gali mało planet graczy gdyby tak cene zmniejszyc o4x to kazdy miał by szanse zainwestowac e eko - wiecej sury wiecej flot wieksza zabawa i gra sie ożywi jak ktos ma 9 planet w 1 gali obok siebie np 1:xxx:1-9 zdarza sie - po pewnym czasie nauczy sie grać i wie ze lepiej miec tez kolonie gdzies indziej to postawi po 1 planecie w kazdej gali
dobrze mówi!! dać mu kielicha!!
ALIEN89 - 07-22-2010
kielicha mówisz :p ale taka jest racja ze cena jest taka że żeby mieć już 1 planete więcej w moim przypadku musze miec ponad 2mln gorwenów - przy 30% szan na zebranie ich nie dosć ze zbieram 3x rzadziej i mniej - a farmie dzień w dzień to co maja mówić gracze bez floty dla mnie gorweny za kolonizowanie to porażka nawet gracz z top 20 majacy więcej planet nie jest w stanie pilnować ich 24/dobe jak pisałem juz mało graczy wiec wiecej planet ożywi gre w końcu ekonomia ciągnie za sobą flociarzy i bunkrowników i jest co farmić przed kim zwiewać itp
cybawielki - 07-22-2010
Koncepcja technologi kolonizacyjnej polegała właśnie na tym żeby ona była droga.
Mówicie orzeźwi to grę... zgadzam się + dla was
Lecz nie do końca bo chęć zdobycia kolejnej planety, przy wymaganej dużej ilości gorwenów zmusza graczy do farmienia. A między innymi o to chodzi w "tych" grach.
Sama technologia kosztuje sporo (z tego co pamiętam przelicznik wynosi x4) lecz gdy masz nową planetę. Masz też spore zyski z niej (Surowce itd.). Na uni 2 w TOP 20 ponad 9 planet ma 14 graczy! Rekordem jest 15 planet. Co nam daje min. 6 poziom technologii kolonizacyjnej która kosztuje 35.840.000 surowca gorwen. Jest to dużo. Ale rekord planet ma 3 gracz w rankingu. Czyli wszystko jasne, moim zdaniem najaktywniejszy gracz (choć też może po prostu miał farta przy atakach).
Nie wiem do końca jak to ocenić, ale ja raczej jestem neutralny jeżeli chodzi o tą sprawę.
sabazios - 07-23-2010
Koncepcja technologi kolonizacyjnej polegała właśnie na tym żeby ona była droga.
Mówicie orzeźwi to grę... zgadzam się + dla was
Lecz nie do końca bo chęć zdobycia kolejnej planety, przy wymaganej dużej ilości gorwenów zmusza graczy do farmienia. A między innymi o to chodzi w "tych" grach.
Sama technologia kosztuje sporo (z tego co pamiętam przelicznik wynosi x4) lecz gdy masz nową planetę. Masz też spore zyski z niej (Surowce itd.). Na uni 2 w TOP 20 ponad 9 planet ma 14 graczy! Rekordem jest 15 planet. Co nam daje min. 6 poziom technologii kolonizacyjnej która kosztuje 35.840.000 surowca gorwen. Jest to dużo. Ale rekord planet ma 3 gracz w rankingu. Czyli wszystko jasne, moim zdaniem najaktywniejszy gracz (choć też może po prostu miał farta przy atakach).
Nie wiem do końca jak to ocenić, ale ja raczej jestem neutralny jeżeli chodzi o tą sprawę.
i chyba kochany cybo na tym poprzestane, nastepny poziom bedzie mnie kosztowal:
Technologia Kolonizacyjna [i] M=614.400.000 K=1.024.000.000 D=614.400.000 G=143.360.000 Czas: 44:07:53:45
Ptxy tych gorwenach surowce to pikus
mateusz93k - 07-23-2010
A więc po kolei:
Nowe raporty - bez nich nie będzie aktualizacji, gdyż po przerobieniu wszystkich misji zakładka raporty w ogóle by nie działała, ze względy na zmiany w przechowywanych danych - tak więc w tej kwestii wszystko jasne.
Przejmowanie planet - Być może, ale na pewno nie w tej aktualizacji - powód: brak czasu + mój wyjazd na 2 tyg + chęć aktualizacji jeszcze w wakacje.
Technologia kolonizacyjna - Założenie jaki było podczas jej tworzenia, to duży koszt przy wyższych poziomach, aby uniknąć graczy z 30 i więcej planetami. Teraz jest umiarkowanie.
ALIEN89 - 07-23-2010
zważ na to ze zmiany sa dobre w końcu mało graczy a 95% pól w galaktykach jest wolnych patrzac na to iz 9gal x 499 zakładek x 15 pól do kolonizacji założenie było iz dużo graczy więc bedzie drogo - ale powiedz sam ilu graczy gra aktywnie? po zmianie i acs-ach będzie pewnie bum- pełno graczy zagra ale jak znam życie na chwile może z 50 graczy nowych zostanie na stałe ale to i tak mało i nie chodzi tu o 30 planet 1 gracza najwiecej planet ma sebazios aż 15 na uni 2 ja mam np 12 - a 13 planete kosztuje 2.240.000 gorwenów - niestety
ALIEN89 - 07-23-2010
ACHA jeszcze jedno zmieniłeś ze nie ma w raportach sond szpiegowskich tymczasem konwerter pokazuje że jeżeli mam 2x wiekszą flote niż obrońca a on ma 300k sond to niestety on wygrywa - nadal jest tak ze chociarz sondami nie można atakować to jednak da się nimi skutecznie bronić :/zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl romanbijak.xlx.pl
ALIEN89 - 07-21-2010
Jak w temacie padło kiedyś coś o przejmowaniu planet nieaktywnych graczy poprzez misje kolonizuj Z uwagi na nowy silnik i zmiany mo.żna było by coś takiego wprowadzić + przydało by się upiękrzyc wiadomości a zwłaszcza raporty w sęsie wchodze w raport szpiegowski jak mi sie nie podoba rs kasuje i w tedy ładuje nas do listy a powinno ładować do kolejnego nowego raportu i pro po tego przydała by sie opcja kasuj wszystkie wiadomości bo zaznaczanie 100 raportów czy czegokolwiek po kolei nie działa - działa tylko jak wiedzie poprzez wejscie i skasowanie pojedyńczo jezeli macie usterki jeszcze jakieś piszcie zanim nie będzie za póżno gdy silnik i inne prace zostana zakończone
sabazios - 07-21-2010
pomysl ciekawy, aczkolwiek:
co w sytuacji kiedy powiedzmy chcialbym gdzies wyjechac na ponad tydzien, nie wlaczam urlopu bo malo prawdopodobne ze ktos znajdzie moja flote,albo jej po prostu nie mam, a chce zeby mi sie surka wydobywala, to jaka mam gwarancje ze ktos mi nie skolonizuje rozbudowanej planety, a wiem ze wroce do gry na 1200%?
Pozdro!
ALIEN89 - 07-21-2010
tu chodzi o planety graczy którzy nie grają miesiac
sabazios - 07-21-2010
jak tak to sorki nie napisales o tym ;p
w takim ukladzie pomysl wporzo, tylko zeby to nie bylo takie proste, mozna by to bylo jakims specjalnym kolonizatorem robic (takim zeby nie byl tani), przy zalozeniu ze badania Ci pozwalaja miec okreslona licbe kolonii, zeby ich nie miec nie wiadomo ile
ALIEN89 - 07-21-2010
hmm jak juz tak piszesz przydalo by sie zmiejszyc cene gorwenów za badanie na kolonizowanie poniewaz gra mało graczy predkosc wydobycia jest mala i jest w p...z..du :p wolnych pul - 1-2 gala cos sie dzieje cała reszta 3-9 gali mało planet graczy gdyby tak cene zmniejszyc o4x to kazdy miał by szanse zainwestowac e eko - wiecej sury wiecej flot wieksza zabawa i gra sie ożywi jak ktos ma 9 planet w 1 gali obok siebie np 1:xxx:1-9 zdarza sie - po pewnym czasie nauczy sie grać i wie ze lepiej miec tez kolonie gdzies indziej to postawi po 1 planecie w kazdej gali
sabazios - 07-21-2010
hmm jak juz tak piszesz przydalo by sie zmiejszyc cene gorwenów za badanie na kolonizowanie poniewaz gra mało graczy predkosc wydobycia jest mala i jest w p...z..du :p wolnych pul - 1-2 gala cos sie dzieje cała reszta 3-9 gali mało planet graczy gdyby tak cene zmniejszyc o4x to kazdy miał by szanse zainwestowac e eko - wiecej sury wiecej flot wieksza zabawa i gra sie ożywi jak ktos ma 9 planet w 1 gali obok siebie np 1:xxx:1-9 zdarza sie - po pewnym czasie nauczy sie grać i wie ze lepiej miec tez kolonie gdzies indziej to postawi po 1 planecie w kazdej gali
dobrze mówi!! dać mu kielicha!!
ALIEN89 - 07-22-2010
kielicha mówisz :p ale taka jest racja ze cena jest taka że żeby mieć już 1 planete więcej w moim przypadku musze miec ponad 2mln gorwenów - przy 30% szan na zebranie ich nie dosć ze zbieram 3x rzadziej i mniej - a farmie dzień w dzień to co maja mówić gracze bez floty dla mnie gorweny za kolonizowanie to porażka nawet gracz z top 20 majacy więcej planet nie jest w stanie pilnować ich 24/dobe jak pisałem juz mało graczy wiec wiecej planet ożywi gre w końcu ekonomia ciągnie za sobą flociarzy i bunkrowników i jest co farmić przed kim zwiewać itp
cybawielki - 07-22-2010
Koncepcja technologi kolonizacyjnej polegała właśnie na tym żeby ona była droga.
Mówicie orzeźwi to grę... zgadzam się + dla was
Lecz nie do końca bo chęć zdobycia kolejnej planety, przy wymaganej dużej ilości gorwenów zmusza graczy do farmienia. A między innymi o to chodzi w "tych" grach.
Sama technologia kosztuje sporo (z tego co pamiętam przelicznik wynosi x4) lecz gdy masz nową planetę. Masz też spore zyski z niej (Surowce itd.). Na uni 2 w TOP 20 ponad 9 planet ma 14 graczy! Rekordem jest 15 planet. Co nam daje min. 6 poziom technologii kolonizacyjnej która kosztuje 35.840.000 surowca gorwen. Jest to dużo. Ale rekord planet ma 3 gracz w rankingu. Czyli wszystko jasne, moim zdaniem najaktywniejszy gracz (choć też może po prostu miał farta przy atakach).
Nie wiem do końca jak to ocenić, ale ja raczej jestem neutralny jeżeli chodzi o tą sprawę.
sabazios - 07-23-2010
Koncepcja technologi kolonizacyjnej polegała właśnie na tym żeby ona była droga.
Mówicie orzeźwi to grę... zgadzam się + dla was
Lecz nie do końca bo chęć zdobycia kolejnej planety, przy wymaganej dużej ilości gorwenów zmusza graczy do farmienia. A między innymi o to chodzi w "tych" grach.
Sama technologia kosztuje sporo (z tego co pamiętam przelicznik wynosi x4) lecz gdy masz nową planetę. Masz też spore zyski z niej (Surowce itd.). Na uni 2 w TOP 20 ponad 9 planet ma 14 graczy! Rekordem jest 15 planet. Co nam daje min. 6 poziom technologii kolonizacyjnej która kosztuje 35.840.000 surowca gorwen. Jest to dużo. Ale rekord planet ma 3 gracz w rankingu. Czyli wszystko jasne, moim zdaniem najaktywniejszy gracz (choć też może po prostu miał farta przy atakach).
Nie wiem do końca jak to ocenić, ale ja raczej jestem neutralny jeżeli chodzi o tą sprawę.
i chyba kochany cybo na tym poprzestane, nastepny poziom bedzie mnie kosztowal:
Technologia Kolonizacyjna [i] M=614.400.000 K=1.024.000.000 D=614.400.000 G=143.360.000 Czas: 44:07:53:45
Ptxy tych gorwenach surowce to pikus
mateusz93k - 07-23-2010
A więc po kolei:
Nowe raporty - bez nich nie będzie aktualizacji, gdyż po przerobieniu wszystkich misji zakładka raporty w ogóle by nie działała, ze względy na zmiany w przechowywanych danych - tak więc w tej kwestii wszystko jasne.
Przejmowanie planet - Być może, ale na pewno nie w tej aktualizacji - powód: brak czasu + mój wyjazd na 2 tyg + chęć aktualizacji jeszcze w wakacje.
Technologia kolonizacyjna - Założenie jaki było podczas jej tworzenia, to duży koszt przy wyższych poziomach, aby uniknąć graczy z 30 i więcej planetami. Teraz jest umiarkowanie.
ALIEN89 - 07-23-2010
zważ na to ze zmiany sa dobre w końcu mało graczy a 95% pól w galaktykach jest wolnych patrzac na to iz 9gal x 499 zakładek x 15 pól do kolonizacji założenie było iz dużo graczy więc bedzie drogo - ale powiedz sam ilu graczy gra aktywnie? po zmianie i acs-ach będzie pewnie bum- pełno graczy zagra ale jak znam życie na chwile może z 50 graczy nowych zostanie na stałe ale to i tak mało i nie chodzi tu o 30 planet 1 gracza najwiecej planet ma sebazios aż 15 na uni 2 ja mam np 12 - a 13 planete kosztuje 2.240.000 gorwenów - niestety
ALIEN89 - 07-23-2010
ACHA jeszcze jedno zmieniłeś ze nie ma w raportach sond szpiegowskich tymczasem konwerter pokazuje że jeżeli mam 2x wiekszą flote niż obrońca a on ma 300k sond to niestety on wygrywa - nadal jest tak ze chociarz sondami nie można atakować to jednak da się nimi skutecznie bronić :/