problemy z nawigacją od dnia zakupu
aneczkar10 - 17 Nov 2008, o 19:31
" />Witam!
Wypowiedziałam sie juz w sprawie braku instrukcji, a teraz jeszcze inny problem, ale wszystko jest zwiazane jedno z drugim. Dzień po zakupie nawigacja zaczęła zawieszać się i serwis poinformował mnie, że należy wykonać update systemu, co dla mnie - laika w tych sprawach, było, że tak powiem jakby ktoś do mnie mówił po chińsku. Ale uzgodniłam z serwisem, że oni to dla mnie wykonają.
Drugi problem - nawigacja po ok. pięciu minutach zaczęła mi sie wygaszać, co też zgłosiłam do serwisu. Niestety dzisiaj po odebraniu nawigacji, okazało sie że ten problem nie zniknął. Nawigacja nadal sie wygasza, jeszcze jutro sprawdzę czy też w czasie jazdy, bo dzisiaj już nie miałam okazji. Bo poprzednio nawet w trakcie jazdy , na trasie wygaszał sie ekran, choć nawigacja dalej trasę śledziła.
Może ktoś już też miał taki problem, niestety z powodu braku instrukcji nie mogłam znaleć informacji o takiej funkcjonalnosci systemu, aby nawigacja sie wygaszała. Jeżeli jest to proszę o dokładną instrukcję, w którym miejscu jak do tego wejść.
Trzeci problem - po odebraniu dzisiaj nawigacji z serwisu , po update systemu okazało sie ,że nie mogę przyciskiem power przełaczyć sie do menu głównego. To proszę teraz o dokładną instrukcje krok po kroku , jak z nawigacji mam wejść do menu głównego - bo niestety nie wiem. Instrukcji nie ma.
Na razie jedyny sposób to wyciagnięcie karty pamieci z urzadzenia. Powiem szczerze, że dla mnie jako klienta, taki update systemu, który powoduje to, że ja tracę funkcje, za które zapłaciłam 500 zł. kupujac produkt jest nie do przyjęcia. Mam wrazenie, że produkt jest w fazie testów i niestety jest testowany, na nas klientach, na co ja niestety,ale nie mogę sie zgodzić.
Może jednak znajdzie sie ktos , kto potraktuje nas klientów z należytą powagą.
robertw - 18 Nov 2008, o 17:38
" />Witam
Dobrze Cię rozumiem i zgadzam się, iż staliśmy się chyba mimowolnie beta testerami sprzętu, który jest stosunkowo nowy na naszym rynku. Też byłem zawiedziony utratą wielofunkcyjności wspomnianego przycisku ale pogodziłem się z tym faktem, gdyż po update softu można używać na tym sprzęcie innych map, co wcześniej nie było możliwe.
Aby dać producentowi szansę wyjścia nam klientom naprzeciw utworzyłem wątek, w którym wypisałem parę propozycji na zmiany w oprogramowaniu. Dzięki Twoim słusznym uwagom widzę, że moje propozycje tam zawarte nie są tylko moim wymysłem. Tyle, że w tamtym wątku wyglądam trochę jak samotny, jedyny niezadowolony maruda
Pozdrawiam
Leo_gc - 3 Dec 2008, o 14:03
" />Witam,
aby wyjsc z oprogramowania nawigacyjnego GoClever Map - ViaGPS 3.0 wystarczy, bedac w programie nawigacyjnym, kliknac na menu w dolnym prawym rogu, zjechac na sam dol i nacisnać "Wyjscie"
pozdro!zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl romanbijak.xlx.pl
aneczkar10 - 17 Nov 2008, o 19:31
" />Witam!
Wypowiedziałam sie juz w sprawie braku instrukcji, a teraz jeszcze inny problem, ale wszystko jest zwiazane jedno z drugim. Dzień po zakupie nawigacja zaczęła zawieszać się i serwis poinformował mnie, że należy wykonać update systemu, co dla mnie - laika w tych sprawach, było, że tak powiem jakby ktoś do mnie mówił po chińsku. Ale uzgodniłam z serwisem, że oni to dla mnie wykonają.
Drugi problem - nawigacja po ok. pięciu minutach zaczęła mi sie wygaszać, co też zgłosiłam do serwisu. Niestety dzisiaj po odebraniu nawigacji, okazało sie że ten problem nie zniknął. Nawigacja nadal sie wygasza, jeszcze jutro sprawdzę czy też w czasie jazdy, bo dzisiaj już nie miałam okazji. Bo poprzednio nawet w trakcie jazdy , na trasie wygaszał sie ekran, choć nawigacja dalej trasę śledziła.
Może ktoś już też miał taki problem, niestety z powodu braku instrukcji nie mogłam znaleć informacji o takiej funkcjonalnosci systemu, aby nawigacja sie wygaszała. Jeżeli jest to proszę o dokładną instrukcję, w którym miejscu jak do tego wejść.
Trzeci problem - po odebraniu dzisiaj nawigacji z serwisu , po update systemu okazało sie ,że nie mogę przyciskiem power przełaczyć sie do menu głównego. To proszę teraz o dokładną instrukcje krok po kroku , jak z nawigacji mam wejść do menu głównego - bo niestety nie wiem. Instrukcji nie ma.
Na razie jedyny sposób to wyciagnięcie karty pamieci z urzadzenia. Powiem szczerze, że dla mnie jako klienta, taki update systemu, który powoduje to, że ja tracę funkcje, za które zapłaciłam 500 zł. kupujac produkt jest nie do przyjęcia. Mam wrazenie, że produkt jest w fazie testów i niestety jest testowany, na nas klientach, na co ja niestety,ale nie mogę sie zgodzić.
Może jednak znajdzie sie ktos , kto potraktuje nas klientów z należytą powagą.
robertw - 18 Nov 2008, o 17:38
" />Witam
Dobrze Cię rozumiem i zgadzam się, iż staliśmy się chyba mimowolnie beta testerami sprzętu, który jest stosunkowo nowy na naszym rynku. Też byłem zawiedziony utratą wielofunkcyjności wspomnianego przycisku ale pogodziłem się z tym faktem, gdyż po update softu można używać na tym sprzęcie innych map, co wcześniej nie było możliwe.
Aby dać producentowi szansę wyjścia nam klientom naprzeciw utworzyłem wątek, w którym wypisałem parę propozycji na zmiany w oprogramowaniu. Dzięki Twoim słusznym uwagom widzę, że moje propozycje tam zawarte nie są tylko moim wymysłem. Tyle, że w tamtym wątku wyglądam trochę jak samotny, jedyny niezadowolony maruda
Pozdrawiam
Leo_gc - 3 Dec 2008, o 14:03
" />Witam,
aby wyjsc z oprogramowania nawigacyjnego GoClever Map - ViaGPS 3.0 wystarczy, bedac w programie nawigacyjnym, kliknac na menu w dolnym prawym rogu, zjechac na sam dol i nacisnać "Wyjscie"
pozdro!