Problem z połączeniem w Viscie 64
ozorozor - 21 Feb 2009, o 20:00
" />Witam. Zakupiłem GC 4384FM BT. Na kompie mam Vistę 64 i tu problem. Komputer nie widzi urządzenia. Jak mam Tryb Activesync i odpalę zainstalowany program Centrum Obsługi Urządzeń Windows Mobile to komp podaje że brak podłączonego urządzenia, kiedy przełączę na USB Mode i podłączę GC do kompa to nie pojawia mi się żaden nowy dysk, zupełnie jakbym nic nie podłączał, kabel jest sprawny (testowałem już 3 różne), miał ktoś podobny problem?
Ciopek - 21 Feb 2009, o 20:10
" />Mam Vistę 32 i też mi się nie łączy przez centrum obsługi, a niby wszystko OK.
Lukasz - 26 Feb 2009, o 13:07
" />http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=4F68EB56-7825-43B2-AC89-2030ED98ED95&displaylang=pl
Radziłbym sprawdzić prot USB w urządzeniu.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl romanbijak.xlx.pl
ozorozor - 21 Feb 2009, o 20:00
" />Witam. Zakupiłem GC 4384FM BT. Na kompie mam Vistę 64 i tu problem. Komputer nie widzi urządzenia. Jak mam Tryb Activesync i odpalę zainstalowany program Centrum Obsługi Urządzeń Windows Mobile to komp podaje że brak podłączonego urządzenia, kiedy przełączę na USB Mode i podłączę GC do kompa to nie pojawia mi się żaden nowy dysk, zupełnie jakbym nic nie podłączał, kabel jest sprawny (testowałem już 3 różne), miał ktoś podobny problem?
Ciopek - 21 Feb 2009, o 20:10
" />Mam Vistę 32 i też mi się nie łączy przez centrum obsługi, a niby wszystko OK.
Lukasz - 26 Feb 2009, o 13:07
" />http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=4F68EB56-7825-43B2-AC89-2030ED98ED95&displaylang=pl
Radziłbym sprawdzić prot USB w urządzeniu.