ďťż
goclever 5065BT traci sygnał gps



waflocki - 31 авг 2009, o 07:42
" />Witam,
kupiłem tą nawigacje jakiś czas temu i od niedawna mam taki problem:
raz na 3-4 godziny używania potrafi mi się wyłączyć nadajnik gps. w AM wyskakuje mi błąd sygnału i nie znajduje mi żadnej satelity. jak wchodzę do głównego menu i tam sprawdzam sygnał to jest tak samo. myślicie, że powinienem oddać na gwarancji do naprawy? Wydaje mi się też, że ostatnio tak jakby dużej szukał satelit- 3-5 minut. Wcześniej wystarczyło, że włączyłem mapę i od razu był sygnał. pozdrawiam i dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Dodam tylko, że nic nie zmieniałem w sofcie kupionej nawigacji.




Tesla - 31 авг 2009, o 14:18
" />jakie masz Comy oraz prędkość w ustawieniach GPS? wyłącz sygnalizację czasu z urządzeniem w opcjach mapy i wtedy sprawdź sygnał, oraz czy na oryginalnej mapie viaGPS występuje też ten problem??



waflocki - 31 авг 2009, o 14:45
" />com1, prędkość porty 4800bps. Synchronizacje mam włączoną. Używam tylko innej mapy. Nawigacje używałem od dwóch miesięcy. ma już kilka tras za sobą. Po miesiącu bawienia się nią wszystko bylo ok. Raz jak jechałem na autostradzie po 3 godzinach bezawaryjnej pracy straciła mi sygnał. Nie znajdowała żadnej satelity. Wyłączyłem AM dałem opcje GPS info i dalej nie znajdowało mi żadnej satelity więc to raczej nie była wina AM. Dopiero reset pomógł. Od tamtej pory zdarzyło mi się tak kilka razy. Czasami od razu po włączeniu a czasami po kilku godzinach używania. Dodam tylko, że jak to się stało pierwszy raz to w cieniu było ze 30 stopni.

Nie jest to jakaś uciążliwa usterka. Tylko zastanawiam się czy dawać coś takiego na naprawe na gwarancji czy czekać jak się może pogorszy? A może ja po prostu jestem zbyt wymagający za sprzęt, który kosztował 399 w promocji?



Tesla - 31 авг 2009, o 16:23
" />temperatura mogła zrobić swoje.... co do ustawień GPS: viaGPS posiada takie ustawienia Found=com1:,57600 spróbuj w AM ustawić taki COM i prędkość z palucha zapisać zmiany, wyłączyć mapę włączyć ponownie, sprawdzić czy ustawienia są zapisane i wtedy sprawdzić sygnał

pozdrawiam




waflocki - 31 авг 2009, o 19:13
" />to tak zrobię...potestuje i zobaczymy
dziękuje i pozdrawiam



Tesla - 31 авг 2009, o 19:36
" />zostaw później tylko info z testów

pozdrawiam



jennek - 31 авг 2009, o 23:45
" />Wgraj Firmware i bdzie OK.
P.S. Jak ktoś używa IGOAMIGO v.8.4.2.81333 uwaga program na AUTO ustawia port 9 i transfer 57600-totalnie muli. Przejść na com1:4800. i jest O.K.



Tesla - 1 сон 2009, o 05:44
" />
">Wgraj Firmware i bdzie OK.
P.S. Jak ktoś używa IGOAMIGO v.8.4.2.81333 uwaga program na AUTO ustawia port 9 i transfer 57600-totalnie muli. Przejść na com1:4800. i jest O.K.


dobry jesteś najprostsza zasadą i pomocą na tym forum jest: zrób update urządzenia

a tak teraz na poważnie bo Cię zjechałem, za co? nie mu update czy jak tam zwał firmware do tego urządzenia... ....jak znajdziesz jakiś w sieci to jest to składak który uwali Twoje urządzenie a co za tym idzie czeka Cię naprawa odpłatna



ElBasior - 1 сон 2009, o 15:16
" />TESLA nie "Najprostszą Zasadą", ale twoim "Obowązkiem" jest wgranie najnowszego oprogramowania. W Informatyce jest to taki sam obowiązek, jak wymiana oleju w samochodzie. Jak boicie się skorzystać z linka na dziale FIRMWARE to poproście o niego Serwis to wyśle go wam na maila.



Tesla - 1 сон 2009, o 15:32
" />ale jaki update, nie ma do tego modelu jeszcze softu............ Więc co ściągać i o co prosić serwis a co do chińskich urządzeń to nie ma obowiązku zmiany softu. jeśli nawi się nie zawiesza itp to nie ma potrzeby zmiany softu.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • romanbijak.xlx.pl
  • Copyright (c) 2009 | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.