GOCLEVER 4330A BT Nie mogę naładować baterii
rekinek12 - 1 Apr 2009, o 19:17
" />Witam.
Zakupiłem GOCLEVER 4330. Od początku nie mogłem jej naładować (po odłączeniu od zasilania natychmiast się wyłączała). Zaliczyła serwis (wymiana płyty głównej i akumulatora)
Po powrocie z serwisu próbowałem ją ładować (12h w jednym aucie i kolejne 12 w drugim - jakby gniazdo zapalniczki było walnięte).
Po tym dobowym ładowaniu akumulator osiągnął poziom 23% naładowania.
Podejrzewam że problemem może być ładowarka - MODEL: JTL-AH33-050, INPUT: DC12-24V, OUTPUT: 5V 1.2A.
Może ktoś miał już podobny problem z w/w urządzeniem.
p.s. gniazdo zapalniczki pod obciążeniem ma 12.3V a nie mam możliwości przetestowania ładowarki w ciężarówce.
Pozdrawiam
Michał
Tesla - 2 Apr 2009, o 06:58
" />Witam
Zwróć uwagę czy przy ładowaniu mruga dioda ładowania na przemian zielona-czerwona (na włączonym urządzeniu) mruganie diody może ujawnić się dopiero po kilku minutach ładowania, jeśli masz taki objaw nawigacja musi wrócić do serwisu
rekinek12 - 2 Apr 2009, o 08:25
" />Podczas ładowania dioda świeci w sposób ciągły na pomarańczowo (tak jak podczas połączenie z kompem przez USB)
Może ładowarka daje zbyt słaby prąd ładowania ??
Tesla - 2 Apr 2009, o 08:44
" />...dziwna dolegliwość. Ładowarka ma 1,2A czyli prąd wystarczający do pełnego naładowania urządzenia. Wina może leżeć w samej płycie głównej, wiem dostałeś nową płytę ale zdarzają się wadliwe płyty na produkcji Jeśli nie uda Ci się naładować urządzenia pod PC do pełna (ładuj urządzenie wyłączone) ponieważ prąd z USB jest strasznie niski na włączonym urządzeniu ciężko naładować baterię (ładowanie urządzenia przez USB najlepiej rozpocząć wieczorem i zostawić je na całą noc)
Jeśli nie naładuje baterii do pełna będziemy wiedzieć, że wina ładowania nie leży w ładowarce tylko w samej płycie głównej
rekinek12 - 3 Apr 2009, o 09:45
" />Niestety nawigacja ładowała się od godziny 16 wczoraj do godz 7 dzisiaj i nic
dioda cały czas była pomarańczowa a bateria wręcz się rozładowała.
Uprzedzam pytanie (ładowałem w komputerze stacjonarnym)
W dniu dzisiejszym zakupiłem na allegro ładowarkę sieciową do USB (5V 1A) nie wiem czy wystarczy.
Przyjdzie pewnie w poniedziałek to przetestuje.
Jakieś inne sugestie ???
Pozdrawiam
Michał
Tesla - 3 Apr 2009, o 10:01
" />zaczynam uważać, że problem leży w płycie głównej ;/ co do ładowarki 1A jest wystarczający:)
jeśli nie naładowałeś jej z PC ani pod ładowarką samochodową to trzecia próba na stacjonarnej jest raczej zbędna
...obawiam się, że będzie musiała trafić na serwis
rekinek12 - 3 Apr 2009, o 11:09
" />Dzięki za pomoc
Co do serwisu to zaczyna mnie to troszeczkę irytować.
Kupiłem nowe urządzenie - od początku miało tą usterkę.
Wizyta w serwisie (wg specyfikacji wymiana baterii i płyty głównej)
Sprzęt wraca i jest prawie tak samo (udało mi się naładować baterię do 23% - poprzednio była całkowicie martwa)
Nie wiem jak inni użytkownicy forum ale ja próbowałem się tam dodzwonić i udało się po prawie 2 godzinach.
Może powinni uruchomić możliwość kontaktu przez e-mail algo dodatkową linię telefoniczną.
Szkoda bo urządzenie jest naprawdę fajne.
Pozdrawiam wszystkich użytkowników GoClever-a
Michał
robertw - 3 Apr 2009, o 18:48
" />Na stronie producenta jest możliwość kontaktu mailem. Tzn można tam zgłosić problem i odpisują na maila.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl romanbijak.xlx.pl
rekinek12 - 1 Apr 2009, o 19:17
" />Witam.
Zakupiłem GOCLEVER 4330. Od początku nie mogłem jej naładować (po odłączeniu od zasilania natychmiast się wyłączała). Zaliczyła serwis (wymiana płyty głównej i akumulatora)
Po powrocie z serwisu próbowałem ją ładować (12h w jednym aucie i kolejne 12 w drugim - jakby gniazdo zapalniczki było walnięte).
Po tym dobowym ładowaniu akumulator osiągnął poziom 23% naładowania.
Podejrzewam że problemem może być ładowarka - MODEL: JTL-AH33-050, INPUT: DC12-24V, OUTPUT: 5V 1.2A.
Może ktoś miał już podobny problem z w/w urządzeniem.
p.s. gniazdo zapalniczki pod obciążeniem ma 12.3V a nie mam możliwości przetestowania ładowarki w ciężarówce.
Pozdrawiam
Michał
Tesla - 2 Apr 2009, o 06:58
" />Witam
Zwróć uwagę czy przy ładowaniu mruga dioda ładowania na przemian zielona-czerwona (na włączonym urządzeniu) mruganie diody może ujawnić się dopiero po kilku minutach ładowania, jeśli masz taki objaw nawigacja musi wrócić do serwisu
rekinek12 - 2 Apr 2009, o 08:25
" />Podczas ładowania dioda świeci w sposób ciągły na pomarańczowo (tak jak podczas połączenie z kompem przez USB)
Może ładowarka daje zbyt słaby prąd ładowania ??
Tesla - 2 Apr 2009, o 08:44
" />...dziwna dolegliwość. Ładowarka ma 1,2A czyli prąd wystarczający do pełnego naładowania urządzenia. Wina może leżeć w samej płycie głównej, wiem dostałeś nową płytę ale zdarzają się wadliwe płyty na produkcji Jeśli nie uda Ci się naładować urządzenia pod PC do pełna (ładuj urządzenie wyłączone) ponieważ prąd z USB jest strasznie niski na włączonym urządzeniu ciężko naładować baterię (ładowanie urządzenia przez USB najlepiej rozpocząć wieczorem i zostawić je na całą noc)
Jeśli nie naładuje baterii do pełna będziemy wiedzieć, że wina ładowania nie leży w ładowarce tylko w samej płycie głównej
rekinek12 - 3 Apr 2009, o 09:45
" />Niestety nawigacja ładowała się od godziny 16 wczoraj do godz 7 dzisiaj i nic
dioda cały czas była pomarańczowa a bateria wręcz się rozładowała.
Uprzedzam pytanie (ładowałem w komputerze stacjonarnym)
W dniu dzisiejszym zakupiłem na allegro ładowarkę sieciową do USB (5V 1A) nie wiem czy wystarczy.
Przyjdzie pewnie w poniedziałek to przetestuje.
Jakieś inne sugestie ???
Pozdrawiam
Michał
Tesla - 3 Apr 2009, o 10:01
" />zaczynam uważać, że problem leży w płycie głównej ;/ co do ładowarki 1A jest wystarczający:)
jeśli nie naładowałeś jej z PC ani pod ładowarką samochodową to trzecia próba na stacjonarnej jest raczej zbędna
...obawiam się, że będzie musiała trafić na serwis
rekinek12 - 3 Apr 2009, o 11:09
" />Dzięki za pomoc
Co do serwisu to zaczyna mnie to troszeczkę irytować.
Kupiłem nowe urządzenie - od początku miało tą usterkę.
Wizyta w serwisie (wg specyfikacji wymiana baterii i płyty głównej)
Sprzęt wraca i jest prawie tak samo (udało mi się naładować baterię do 23% - poprzednio była całkowicie martwa)
Nie wiem jak inni użytkownicy forum ale ja próbowałem się tam dodzwonić i udało się po prawie 2 godzinach.
Może powinni uruchomić możliwość kontaktu przez e-mail algo dodatkową linię telefoniczną.
Szkoda bo urządzenie jest naprawdę fajne.
Pozdrawiam wszystkich użytkowników GoClever-a
Michał
robertw - 3 Apr 2009, o 18:48
" />Na stronie producenta jest możliwość kontaktu mailem. Tzn można tam zgłosić problem i odpisują na maila.