GoClever 3550A - problem "znajdź i nawiguj"
pigo20 - 13 Feb 2009, o 15:22
" />Witam.
Po uruchomieniu aplikacji "znajdź i nawiguj" wyskakuje ikonka z klepsydrą - "czekaj". Po upływie około 30 minut nic się nie zmienia. Nadal ikonka obraca się, a aplikacja nie może zostać uruchomiona. Co zrobić w takim wypadku? Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Maxime_1 - 13 Feb 2009, o 17:22
" />wygląda jakby się zawiesiła, dzieje Ci się to na mapie Goclever-owskiej? zrób reset rysikiem, może pomoże?
pigo20 - 13 Feb 2009, o 20:37
" />Resetowałem i nic... opcja znajdź i nawiguj wchodzi ale dalej już nic. Kompletnie. Za każdym razem tak jest. Jakieś inne porady? A mapa jest GoCleverowska
Maxime_1 - 14 Feb 2009, o 12:16
" />Niech Robert się wypowie ale obawiam się że skończy się na serwisie
robertw - 14 Feb 2009, o 13:16
" />Cześć
Rozumiem, iż ten problem występuje na zewnątrz budynku jak nawigacja widzi satelity?
Przed wysłaniem do serwisu wykonaj następujące czynności:
1. Wgraj łatkę do mapy
2. Zaktualizuj soft urządzenia.
Jeżeli po tych zabiegach w dalszym ciągu będą występowały takie problemy zostaje Ci kontakt z serwisem.
pigo20 - 19 Feb 2009, o 14:21
" />Wielkie dzięki za pomoc!!!
Już wszytko działa. Zrobiłem tak jak mówił robertw i wszystko działa jak trzeba. Dzięki robertzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl romanbijak.xlx.pl
pigo20 - 13 Feb 2009, o 15:22
" />Witam.
Po uruchomieniu aplikacji "znajdź i nawiguj" wyskakuje ikonka z klepsydrą - "czekaj". Po upływie około 30 minut nic się nie zmienia. Nadal ikonka obraca się, a aplikacja nie może zostać uruchomiona. Co zrobić w takim wypadku? Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Maxime_1 - 13 Feb 2009, o 17:22
" />wygląda jakby się zawiesiła, dzieje Ci się to na mapie Goclever-owskiej? zrób reset rysikiem, może pomoże?
pigo20 - 13 Feb 2009, o 20:37
" />Resetowałem i nic... opcja znajdź i nawiguj wchodzi ale dalej już nic. Kompletnie. Za każdym razem tak jest. Jakieś inne porady? A mapa jest GoCleverowska
Maxime_1 - 14 Feb 2009, o 12:16
" />Niech Robert się wypowie ale obawiam się że skończy się na serwisie
robertw - 14 Feb 2009, o 13:16
" />Cześć
Rozumiem, iż ten problem występuje na zewnątrz budynku jak nawigacja widzi satelity?
Przed wysłaniem do serwisu wykonaj następujące czynności:
1. Wgraj łatkę do mapy
2. Zaktualizuj soft urządzenia.
Jeżeli po tych zabiegach w dalszym ciągu będą występowały takie problemy zostaje Ci kontakt z serwisem.
pigo20 - 19 Feb 2009, o 14:21
" />Wielkie dzięki za pomoc!!!
Już wszytko działa. Zrobiłem tak jak mówił robertw i wszystko działa jak trzeba. Dzięki robert