ďťż
ACS



mateusz93k - 07-07-2010
Witam,

Dziś krótko, bo mi się spieszy troszkę
Nie wiem jak jest na innych serwerach, ale u nas proponuję, aby ACS działało tak:
1). Nowa "technologia dowodzenia"(nazwa do ustalenia), może być droga jak np tech ładunkowa. Każdy kolejny poziom pozwala na dołączenie się kolejnego członka do walki. Przelicznik prosty: 1poziom - 2 osoby w ACS, 2poziom - 3 osoby w ACS itd... Co to da? A to, że nie będzie można od razu lecieć w 20 na 1, a siła(w postaci ilości członków) będzie zależeć od osoby zakładającej związek(tzn dowódcy wyprawy).
2). Depozyt sojuszniczy: identyczne działanie jak "technologia dowodzenia". 1poziom - planeta przyjmie 1 sojuszniczą flotę, 2poziom - 2floty itd... Cena ulegnie zmianie (2x tańszy od technologii: na 5poziom kosztuje tyle co tech na 4 itd...) Co to zmieni? - Obrońca będzie zaangażowany w to, aby inni mogli mu pomóc, nie tylko "wysyłajcie defa bo atakują" i olać wszystko, ale zaangażować się w swoją obronę.
3). Techy(bojowa, obronna, opanc) ACSu są jednakowe dla wszystkich jego członków i równe technologii "dowódcy wyprawy"(patrz z pkt 1). W skrócie - jaki dowódca, taka jego armia. To samo tyczy się obrony - wszyscy obrońcy mają na obcej planecie technologie właściciela tej planety.
4). Czas - flota doleci na miejsce z czasem dolotu ostatniego członka wyprawy.
5). Dołączanie do ACSu: Każdy związek posiada swoje ID oraz hasło. "Dowódca wyprawy" tworząc związek ustala przez jaki czas(w minutach) od utworzenia związku może do niego ktokolwiek dołączyć, oraz otrzymuje ID i hasło związku - przekazuje je osobom, które w danej wyprawie mają uczestniczyć(osoby te muszą wysłać flotę przez upływem czasu wyznaczonego przez dowódcę) - później już nikt to związku dołączyć nie będzie mógł.

To chyba tyle - komentować, oceniać, pytać(bo może czegoś nie opisałem), pisać swoje propozycje, gdyż jakoś to musi działać a to są tylko moje pierwsze przewidywania nowego systemu, które oczywiście mogą się zmienić.

UWAGA!!
Pisząc nową propozycję dot. działania ACSu dopisujcie którego numerka ona dotyczy lub jeśli to nowa propozycja(lub pytania) to nic nie musicie pisać




sabazios - 07-07-2010
Bezapelacyjnie mi sie podoba w 100%

Tylko pytanko jedno, czy ilosc czlonkow ACSu bedzie zalezala od poziomu tej "technologii dowodzenia" dowódcy czy kogo (bo tak to zrozumialem)?

Pozdro!



mateusz93k - 07-07-2010
Tak.
Technologia dowodzenia dowódcy:
1 poziom - > max 2 członków ACS
2 poziom - > max 3 członków ACS
3 poziom - > max 4 członków ACS
itd...



miloszgt - 07-07-2010
czyli dezpozyt do obrony a technologia do ataku??

PS:"technologia dowodzenia"-(nazwa do ustalenia) nawet się rymuje




mateusz93k - 07-07-2010

czyli dezpozyt do obrony a technologia do ataku??


dokładnie - identycznie działające z tym że depozyt do obrony a technologia to ataku i depozyt 2x tańszy, bo trzeba go budować na każdej planecie, którą chce się bronić "z kolegami"



miloszgt - 07-07-2010
nie mam zastrzeżeń



Abadab - 07-08-2010
Przeciw! Sytuacja będzie wyglądała następująco, po miechu powstanie parę głównych sojuszy które będą trzepać całe uni. Co za tym idzie, każdy kto dołączy do uni po tym miesiącu będzie farmą dla tych sojuszy. Czyli mówiąc wprost, po miesiącu każdy nowy gracz który dopiero dołączy albo będzie sępił o miejsce w sojuszu, albo zrezygnuje z gry. I nie mówcie że tak nie będzie, akademie zajmą się low graczami, a główne sojusze zniszczą "wolnych strzelców".



sabazios - 07-08-2010
tak, a potem spadnie meteoryt i będzie armageddon!



Abadab - 07-08-2010

tak, a potem spadnie meteoryt i będzie armageddon!


Zanim to nastąpi, mam nadzieje że Bozia da Ci choć odrobinę rozumu! Wciągasz mnie w Flam War?



sabazios - 07-08-2010

tak, a potem spadnie meteoryt i będzie armageddon!


Zanim to nastąpi, mam nadzieje że Bozia da Ci choć odrobinę rozumu! Wciągasz mnie w Flam War?




ALIEN89 - 07-08-2010
Nie chce tu wyzwisk bo na to się zanosi Pomysł bardzo dobry - zawsze idzie zrobic tak że dla graczy top 20 Nob Protect ponizej top 100 dla grajaccych chociarz i tak zbytnio to sensu nie ma bo pry naszych pkt nie zjedziesz gracza który ma 10x mniej pkt niz ty A uważam ze jeżeli gracz szybko wbija do top to jest graczem przynajmniej dobrym i wie jak sie gra:) A poza tym po co nam wlatywac w nowych graczy ACS-ami? oni nic nie maja wole sam latac na farming A Acs bedzie służył głownie w wojnach i ataku słabszych na mocniejszego a nie odwrotnie bo po co zbierac 3 graczy z najlepszymi flotami żeby dorwac troche lm czy tam 10k wr - sam w to wlece po co mi acs:) no chyba ze ktos slaby sie podlaczy aby zaistniec lub zebrac conieco
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • romanbijak.xlx.pl
  • Copyright (c) 2009 | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.