4330a zawiesza się
kchl - 18 Jun 2009, o 09:59
" />Witam bardzo prosze o pomoc - posiadam Goclever 4330a - od jakiegos czasu urządzenie po włączeniu nie reaguje - nie działają przyciski ekranowe. Musze wtedy 3 razy go zresetowac no i potem dopiero po kilku mrugnieciach zaczyna działać . Po takiej operacji nawigacja działa cały dzień poprawnie. Problem zaczyna sie następnego dnia . Wszystko od nowa. W serwisie dostałem informacje aby przeprowadzić aktualizacje oprogramowania. Niestety pomogło to ale tylko na kilka dni. nie wiem może mam za bardzo zasmiecony system i to jest wina . Bardzo prosze o pomoc. Z góry dziękuję
Tesla - 19 Jun 2009, o 08:25
" />Zmiana oprogramowania w nawigacji wiąże się z wymazaniem "śmieci" o których wspomniałeś chyba, że zmiana oprogramowania opierała się na przeinstalowaniu mapy a nie oprogramowania nawigacji.
Problemem może też być TouchPad a nie problem z oprogramowaniem nawigacji, jeśli bedziesz mieć cały czas problem z nawigacją. odeślij ją do serwisu zaoszczędzisz czas i nerwów z nawigacją a nie po to ją masz aby szarpać sobie nerwy....
kchl - 21 Jun 2009, o 10:04
" />Dzięki Pozdrawiamzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl romanbijak.xlx.pl
kchl - 18 Jun 2009, o 09:59
" />Witam bardzo prosze o pomoc - posiadam Goclever 4330a - od jakiegos czasu urządzenie po włączeniu nie reaguje - nie działają przyciski ekranowe. Musze wtedy 3 razy go zresetowac no i potem dopiero po kilku mrugnieciach zaczyna działać . Po takiej operacji nawigacja działa cały dzień poprawnie. Problem zaczyna sie następnego dnia . Wszystko od nowa. W serwisie dostałem informacje aby przeprowadzić aktualizacje oprogramowania. Niestety pomogło to ale tylko na kilka dni. nie wiem może mam za bardzo zasmiecony system i to jest wina . Bardzo prosze o pomoc. Z góry dziękuję
Tesla - 19 Jun 2009, o 08:25
" />Zmiana oprogramowania w nawigacji wiąże się z wymazaniem "śmieci" o których wspomniałeś chyba, że zmiana oprogramowania opierała się na przeinstalowaniu mapy a nie oprogramowania nawigacji.
Problemem może też być TouchPad a nie problem z oprogramowaniem nawigacji, jeśli bedziesz mieć cały czas problem z nawigacją. odeślij ją do serwisu zaoszczędzisz czas i nerwów z nawigacją a nie po to ją masz aby szarpać sobie nerwy....
kchl - 21 Jun 2009, o 10:04
" />Dzięki Pozdrawiam