ďťż
Problem z nawigacją compas



morduk89 - Sob Paź 25, 2008 4:41 pm
" />Kupiłem sobie niedawno nawigację compas GPs Miałem problem z aktualizacją ale sobię poradziłem. Po aktualizacji i wgraniu map naciskając "nawigacja " w GPS nic się nie dzieje. Czyż bym stracił aplikację? Proszę pomóżcie




ARTURRO - Pon Paź 27, 2008 9:34 pm
" />OK

Ale to trochę za mało informacji, aby coś powiedzieć.

Proszę napisać:
1. czy była to aktualizacja do najnowszej wersji navigo8,
2. czy aktualizację skopiował Pan na starą kartę SD, czy na nową,
3. czy przeprowadził Pan rejestrację nowej wersji map (o ile na pierwsze pytanie odpowiedź jest twierdząca).

Na razie tyle.

Już wiele razy przeprowadzałem aktualizację i nigdy nie było problemów.

proszę o informacje - może coś wymyślimy.

pozdrowienia
ARTURRO



R1 Maro - Czw Lis 13, 2008 10:39 pm
" />Witam mam podobny problem,dostałem od brata GPS,a(compas).GPS włącza się normalnie menu działa(ustawienia,odbiornik gps,odtwarzacz media) ale gdy wciskam "nawigacja" nic się nie dzieje.Próbowałem wgrywać aktualizacje ale nie mogę zdobyć "nr seryjnego" oraz "klucza kontrolnego" gdyż po prostu program nie chce się odpalić.Pozdrawiam liczę na w miarę szybką pomoc.



ARTURRO - Pią Lis 14, 2008 7:56 am
" />Witam

Jako numer seryjny należy wpisać to - RPVC210805

Klucz kontrolny można uzyskać w sposób następujący.

1. ściągnąc ze strony NAVIGO program do rejestracji map Navigo o nazwie "Navigo Rejestracja" i zainstalować go na kompie,
2. podłaczyć Compasa do komputera przy pomocy USB i ActiveSync,
3. odpalić program "Navigo Rejestracja i kliknąć rejestruj aplikację (lub coś w tym stylu -tzn. z "rejestruj"- wyświetli się okno z trzema okienkami do uzupełnienia. W oknie, które nam się pojawi wpisujemy numer seryjny: RPVC210805 i klikamy na szare pole ‼Klucz kontrolny”, gdzie po chwili nam się pojawi tenże klucz.

Pozdrawiam.

PS
Jeżeli nie ma Pan dostępu do panelu użytkownika na stronie navigo - można skontaktować się z servisem Navigo i poprosić o przesłanie w/w aplikacji do rejestracji mailem.




R1 Maro - Pią Lis 14, 2008 4:31 pm
" />Niestety nie mam dostępu do panelu użytkownika(napisałem do nich i zero odpowiedzi).Bardzo zależy mi na czasie gdyż w niedziele wyjeżdżam i GPS jest mi bardzo potrzebny,wiec jeśli jest jakiś inny sposób aby otrzymać ‼klucz kontrolny” bardzo proszę o pomoc.



amicha - Pon Sty 05, 2009 1:29 pm
" />Witam,
ja także mam problem z nawigacją Compas. Urządzenie dostałem w prezencie. Zarówno urządzenie jak i oprogramowanie zarejestrowałem bez problemów.
Problem pojawił się kiedy chciałem wgrać nowe Navigo8. Postępowałem zgodnie z instrukcją.
Niestety nie mam czytnika kart zatem aktualizację przeprowadzałem na podłączonym urządzeniu do komputera. Poprzez program ActiveSync skopiowałem do katalogu SDMMC zawartość pliku Compas.zip, wyrzucając tym samym poprzednią wersję Navigo. W tej chwili w katalogu SDMMC mam katalog "Navigo8" i plik "shell.ini". Uruchamiam program "Navigo Rejestracja" i wybieram "Rejestruj aplikację", "Dalej". Wpisuję nr seryjny: RPVC210805 i w polu klucz kontrolny wyskakuje komunikat: "Nie prawidłowy numer seryjny lub niewłaściwa karta SD!"Bardzo proszę o pomoc. W tej chwili w ogóle nie mogę korzystać z urządzenia.
Pozdrawiam i liczę na pomoc



Pawell - Pon Sty 05, 2009 5:39 pm
" />Witam

I mi równiez przytrafił się problem nie do pokonania. Chcąc zaktualizować mapę wg str. http://compas-gps.com/, postępując zgodnie ze wskazówkami "skopiuj, rozpakuj, uruchom ..." uzyskałem kody ,hasła itp. Problem pojawia się w momencie gdy trzeba połączyć się z "Navigo Manager" i " Navigo Rejestracja" - niestety navigo "niepołączony" i "rozłączony". W czym jest problem, dlaczego nie mozna się połączyć, pomimo iż komputer rozpoznaje podłączone urządzenie zewnętrzne "Compas" i program "Microsoft ActiveSync" jest podłączone i zsynchronizowane?

Pozdrawiam
Pawel
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • romanbijak.xlx.pl
  • Copyright (c) 2009 | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.